Lillebrordagen

Jupp, matte var å kursiverade sig i måndags. Då fick jag vara med Lillebror! Typ nästan heeeela dagen! Å skoja att vi blev sura när matte ringde och sa att hon ville ha tillbaka Willy! Hon mådde jättedåligt i huvudet så hon ville bara sova.

Mäh asså skit i det nu! Jag å Lillebror i alla fall, först så gick vi i skogen å jag var skitaduktig. För jag tänkte liksom att jag måste ju sköta mig, annars kanske han inte vill leka med mig mera… 😉 Jag funderade på om jag skulle skrämma ett par skrangelbentingar men jag lät bli. Dom ramlar omkull så lätt nämligen…

Seeen, så åkte vi ut till Lillebrors tvåbentskompis V åsså charmade jag typ ALLA som jag träffade. Mäh hallå liksom, är det svårt eller? 😛
Chillade lite på bryggan, kollade flaxare, typ bara hade det skitabra! 🙂

Tror ni inte att matte sagt åt Lillebror att ta bilder på mig? Men han hade ingen bra sån blixtburk hehe! Men det hade V och kolla in vad snyggt det blev! (Jag har ändrat storlek och lagt på oskärpa/skuggeffekter på bilderna //matte)

© Veronica Eriksson

© Veronica Eriksson

© Veronica Eriksson

© Veronica Eriksson

© Veronica Eriksson

© Veronica Eriksson

© Veronica Eriksson

© Veronica Eriksson

Sen när vi kom hem, jag å matte dårå, så åt vi lite, sen sov vi. Matte garvade lite åt mig. Men asså, det var bara för att jag inte orkade flytta på mig när jag väl landat så skönt framför soffan 😕

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

4 responses

Kommentera

