Skämt vare här

Hmm, matte tror hon är skitrolig! Hon garvade flera gånger idag. Åt sina egna skämt! 😯 Shit asså…

Asså, vi gick en sväng i skogen å så stannade jag och käkade lite gräs. Matte tyckte det tog lite lång tid så hon ville gå. Det ville inte jag, så jag åt lite till. Då var hon ”rolig” första gången.

”Men alltså, du kommer ju skita ut en höbal om du fortsätter med det där”

Skojsigt värre liksom… Sen gick vi lite till. Lugnt å stilla, jag nosade läääänge på olika ställen för matte sa att hennes ben inte var lika snabba som oss så vi fick vänta lite på dom… 😕 Hennes kropp sover ibland, fast hon är vaken. Helskumt asså…

Hittade jäääättegott gräs en bit längre fram. Å när jag stått där en stund är matte ”rolig” igen…

”Eh? Håller du på att samla ihop till en fotbollsplan eller?”

Lustigmatte liksom. Fast lite kul var det, för när hon börjar skratta då bubblar det till å pirrar i kroppen på mig. 🙂

Det var rätt varmt ute så matte å jag tog en liten vilopaus i skogen, då åkte sångburken fram… *suckar* Hon är såååå jobbig med den dära grejen! Men det blev en fajn slajd 😀

Nu måste jag ta igen mig lite… Hej svej!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

8 responses

  1. Asså, gör din mattemamma också så?! Min skrattar så jag blir alldeles hoppig hela jag. Då skrattar hon ännu mera. Skitakul ju!
    Ibland säger matte att grannarna nog tror att hon är konstig; hon går alltid och pratar en massa med mig. Vad är det för konstigt med det då? Men matte säger att de flesta inte har långa samtal med sin hund. Konstigt! Vi pratar om massor när vi är ute, matte och jag!
    Puss snygging! (Och matte skickar en puss till underbara underläppen!)

    • Hon skrattar rätt ofta åt mig å mina skämt, lättroad är hon också. Hur bra som helst! 🙂
      Va!? Finns det mänskor som inte pratar med sina hundar?! 😯 Matte å jag pratar jämt! Till å med när vi sover, fast då pratar vi inte med varann, då pratar vi med våra drömkompisar istället… 🙂
      Puss på er tebax era sötnötar!

    • Mmmm, matte säger också ‘kossa’ till mig ibland. Då blir jag sur, kossor är ju tjejer ju! Jag skulle ju i så fall vara en stor stark tjuuuur! 😛

    • Matte är väldresserad å hon har gjort det. Fast hon säger att vi ska åka dit bara för att hon ska få träffa din matte! Mäh! Jag vill ju träffa DIG ju! 😀 😉

Kommentera

