Solstrålen

Vet ni?! Igår såg jag värsta balla grejen när jag och matte var på morgonprommis. Suuuuperstora pipisar som var flaxare, typ superpipflaxare var’e! Hur coolt som helst! Synd att dom var så högt upp annars hade vi ju kunnat leka…

Som jag å matte gjorde idag. Vi hade skitakul! Matte verkar funka bättre när det är varmt ute, hoppas det är varmt jämt  från å med nu 🙂 Förresten säger hon att jag blir mer å mer duktig, mäh hallå liksom – om hon ska hålla på å tjata om grejer så fastnar dom i skallen ju… Vare sig jag vill eller inte… 😉

Slaaaaaaaaaaajd(ing) tajm! 😀 Matte hade med sig en blixtburk men den åt tydligen upp batterierna när den tagit ett par bilder så hon fick ta sångburken istället. Men det vart rätt bra ändå tycker jag, fast det kanske beror på objektet? Hahaha!

Nu ska jag vila lite till, ska bara försöka valla matte till soffan också 😀

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

6 responses

    • Åh tackar så mycket fröken Söt! 🙂
      Eller hur?! Liksom… vaaad är problemet..?
      Ååååh, det måste vara en underbar värld, Dorizvärlden! 😀

    • Åh wow! Taaack söta tjejerna! 😀
      Jupp, matte säger att det nog finns hopp för mig ändå… Jag hajar inte riktigt vad hon menar men det blir nog bra i slutänden… 🙂
      Pusspåer!

  1. Instämmer med alla andra…kanonsnygg 🙂

    Har varit dålig på att omentera…men det har varit så mycket här…när det är åska kan vi inte gå ut på nätet heller, för då snor han dator och rubbet…sicken snois va ? Men nu har jag uppdaterat lite…

    Puss på munnen

Kommentera

