Utdraget

Ja jädras vad utdraget det blev idag! *gäspar* MM och matte hade fått för sig att vi skulle gå en långpromenad. Visst, tyckte jag…. Hittade massa skoj saker, doppade tassarna, lekte trädtrimmare, skällde ut en sån dära häst och struntade i en snabbfotare. Jag hade skitakul men det var jobbigt. Matte fick skitont i kroppen men hon gnäller inte så mycket som man skulle kunna förvänta sig… När vi kom hem fick jag märgis och när matte kollade vad klockan var så såg hon att vi varit ute i fyra timmar. Det är visst länge tydligen… 😕 Det var längesen vi var ute så länge, matte blir liksom helt halvdöd om vi är ute mer än två timmar. Nu har hon vilat ett par timmar så hon kan blogga lite åt mig åtminstone. Fast jag längtar tills det blir mörkt, då kan vi ligga i soffan… 🙂

Matte hade Svarta lådan med sig så det blev en slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajd! 🙂

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

8 responses

  1. Värsta snygga bilderna som vanligt! Min matte lyckas aldrig ta sådär fina…
    Heh, jag brukar extraknäcka som mossrivare! 🙂

    • Matte tackar så gott! 🙂
      Hehe! Eller hur? Man måste ju liksom ha en arbetsuppgift liksom… Mossrivare låter coolt, det ska jag testa! 🙂

  2. Åh, du har ju världens finaste underläpp! Matte säger att det ser ut som om du har läppstift på den, fat ljust sånt. Hon gillar putande underläppar. Min brukar hon pilla på och säga ”putputput” och pussa på den! Gör din matte det med?

  3. Vilken superprommis Ni har har haft. Hoppas att din matte inte är helt stel idag. Man blir så skönt trött i kroppen efter sånnadär långturer fast mattarna brukar se ut som om dom är överkörda av en ångvält

    • Vi hade skitaskönt! Åsså fick jag min lunch med efterrätt i skogen! 🙂
      Hon var skitastel imorse, typ som hon gick med pinnar 😕 Men det gick bättre sen, tur det för vi gick en sväng i skogen. Långsamt men ändå, jag tyckte det var lagom idag. 🙂

  4. Härliga bilder och du e kanonsnygg grabben 🙂

    Jag älskar såna långturer, matte och husse med så det blir många såna här 🙂

    Kram grabben och ge matte en kram också

Kommentera

