Problematik ala matte

Allvarligt? Det är nåt fel på den dära tvåbentingen! Hon satte min trasa i fängelse! 😯 Asså hallå!? Vad hade DEN gjort liksom? Skitaelakt! Jag försökte mig på några fritagningsförsök, sen gav jag upp. Satte mig och blängde på matte, sa åt’na att släppa trasan. ”Liksom schyyyyysst’ra? Den gjorde ju inget! Kaaaan du inte släppa den? Snääääälla?”

Hon sket i det… Så jag försökte ett par gånger till. Å vet ni? Jag lyckades! 😀 Matte höll på att gå i bitar! Hahaha! Hon blev lika glad som jag, så jag hajjar liksom inte varför hon slängde trasan i fängelse om hon blev så jädras glad att den blev fritagen… 😕 Undra just hur det är med hennes minne egentligen?

Så här såg det ut (bilderna öppnas i nytt fönster):

72541
Fängelset

7255
Stängt!

7256
I isoleringscellen

7259
”Undra om jag kan draaaa ut den genom gallret?”

72571
”Hmmm… kanske gräva ut den? Eller forcera gallret… *funderar*”

72641
Hehehe!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

5 responses

  1. Daffie – Kände mig skitasmart å matte blev så där studsaglad! 🙂 Kram!

    Katta & Doriz – Hehe! Ååh! Vicken bra idé! Sån ska jag bli! 🙂
    Va?! Är dom farliga?! 😯 Deeet är det ingen som sagt! Tror jag ska ta mig ett snack med matte faktiskt…

    (Ett tag stod han och stirrade mot ”fängelset”. Jag kunde riktigt se hur hjulen snurrade därinne i skallen. Sen kom han på, jojo med en hel del uppmuntran och tjut, att man kan faktiskt gräva på gallret så det studsar undan. Sen kan man klämma in sig och hämta ”fången”. Jäklar vad stolt jag är över min lille fritagningsexpert! 😀 //matte)

  2. Guu vad du är supersmart! Fast de gröna gallret är überläskiga. Tycker att du är supermodig också.
    Jaa vill skriva också; Hej ska vi leka? Jag hitta ett rådjur idag/ Grazia
    Håll truten skitunge det här är min kompis, lillasyrror asså.

  3. Strega – Visst är jag modig!? 😀
    Hej Grazia!
    Bra att du håller koll på syrran Strega, jag kanske måste komma ut å öva mig på det… Fast matte säger att jag typ får vänta skitalänge tills jag får en lillebror. Jag tycker det är orättvist, HON har ju en! 🙂

Kommentera

