Mattina sorpresa*

Wow! Vilken kul grej matte hade i sin väska! 😀 Pappa har en likadan och han å Texas tycker den är lika skitakul som jag tycker! Matte försökte ta lite bilder när jag kutade med den dära grejen med det gick inget vidare, det var för mörkt sa hon…. Men asså, jag tror det var för att jag sprang så fort! 😉

Hon tog iallafall några när jag stod still å en gång blixtrade hon… Kolla!

"Ska vi leka?"

"Ska vi leka?"

"Pilutta dej va?!"

"Pilutta dej va?!"

Blixtrande skönhet :)

Blixtrande skönhet 🙂

Tjusigt va? Sånt där håller jag å matte på med på mornarna… 🙂

Idag har matte mått pyton, men asså, jag hajjar inte… Både jag OCH pappamatten sa åt henne att gå hem, men nääää… Suck liksom. Men jag vet att vi bara behöver jobba en dag till, sen ska vi vara hemma och göra ingenting skiiiitalänge! Bra va?! 🙂

*) Mattina sorpresa betyder ”Morgonens överraskning” på Italienska 🙂 Och det vet jag tack vare lexikon24.nu //matte

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 responses

  1. Var fick du den roliga leksaken ifrån ? Vill ha jag med 🙂

    Visst är det härligt med ledighet, min husse kommer vara hemma med mig och matte många dagar.

    Kanofina bilder på dig…men hallå, har du blivit fotbolls-corso ? Coolt.

    Kram och en glad påskhelg på dig och matte

  2. Katta & Doriz – Den är skitabra på att göra undanmanövrar! Far både hit å dit så man får vara supersnabb! 🙂
    Mattes vette ska ringa imorrn, han extraknäcker tydligen som polis eller nåt för matte sa att han leker detektiv med hennes provsvar… 😕 Jag hajjar typ noll…
    (Ja, läkaren håller på att utreda min smärta och min sjuka. Får se vad han kommer fram till så småningom //matte)

    Daffie – Den köpte matte på Djurmagazinet där hon köpte min goa krattborste. 🙂 Japp, skitaskönt att vara ledig!

    Haha! Vi brukar få vara ifred där, utom ibland när det kommer snabbfotare. Dom ”genar” säger matte. Skitaskumt ord asså….

    Kraaam!

Kommentera

