Synkat

Idag är jag och matte synkade… Vi tar det sooooft, fast jag tar det ännu softare än hon för jag sover med jämna mellanrum, hon bara gäspar…

Igår var vi lite osynkade. Matte for iväg och gjorde massa grejer å jag fick inte följa med! Skitataskigt! Hon sa att det var för varmt? Fattade ingenting… Sen gick vi ut… Tyckte inte det var så varmt. I början. Sen blev det så här:

Pustar lite

Pustar lite

Törstig

Törstig

Heeelt slut!

Heeelt slut!

Vi var ute idag också. Och jag har nog blivit svagare tror jag för väskan var tyngre än igår! 😯 Värsta skumt liksom…

Nä nu ska jag sova en sväng till, men ni kan ju hålla tassarna för att jag får se vad det är matte har gömt i sin ”morgon-promenad-ryggväska”… För jag veeeet att det är nåt till mig! Hon kom hem med en påse från godisaffärn igår, med lite vomburgare och en borste (kliar stööörtskönt!) Men sen var det en grej kvar i påsen… Hon smög ner den i sin väska…. Hmmm…. har försökt komma åt att kolla vad det är för nåt men icke, hon har ögon som en hök den där!

Här är min borste iaf:

45:- på Djurmagazinet

(45:- på Djurmagazinet //matte)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

9 responses

  1. Matte borstade bort skitamycket idag! Tur att det är varmt ute så man slipper frysa liksom 🙂
    Inget godis än, idag var det några tunga grejer som matte lagt i. Hon brukade ha dom om handlederna förut, när hon tränade, men nu fick jag dom istället 🙂

  2. Åh, den där sortens borste gillar din pappa och Texas också. Så mycket att man får smyga ut med en i taget. För annars så ska den andra vara med i mellan och lägga sig i.

    Snyggt matte har fixat här också 🙂

  3. Matte säger att den kallas för schäferkratta. Vad vet dom, varför skulle bara chefer få kratta med den. Visst är det skönt nu, det lixom spritter i kroppen. Vad bra att din ryggsäck funkar bra, man kan ju fylla den med godis också så blir den tung 🙂

  4. Vilken kratta 😉 Ser lite läbbig ut tycker jag. Jag har en i gummi…
    Men visst är det härligt med solen…ligger som du hela dagarna nu i solen på trappan. Ställer mig upp ibland och lägger av en ”barking”, så ingen glömmer att jag bor här 😉

    Kram killen

  5. Oj va fint det har blivit, jag blev jätteförvånad. Varför väska till Lix, är det för att vofsalofsan ska få bära sina egna saker eller är det för att han ska bli större och starkare? 🙂 Eller nån helt annan orsak, jag har aldrig sett en sån, undrar om jag ska köpa en till Chriz, så han får bära på mina saker när vi är ute:-):-) Kanske är bra för magträning oxo *harkel*

    Tjingeling o ha det bra i vårvärmen

  6. Challes matte, Mysla – Visst vart det fint! Lite vårigt sådär 🙂

    Pappamatten – Haha, vilken tur att jag bara är en än så länge, så får jag ha den ifred! 🙂

    Strega (som snott mattes inlogg?) – Bloggcheferna på mattes jobb borde ha en sån där… då kanske dom blir lite lösare i kroppen?

    Daffie – Fasen vad du har det gott tjejen!

    MyyZz – Träning både för knopp och kropp, bygga muskler och aktivera hjärnan eftersom han har en ”arbetsuppgift” när vi går. 🙂 // matte

Kommentera

