Tröttis

Hmm, matte hade rätt… Jag blev skitatrött av att gå med min present… Inte för att den var så särskilt tung men det var lite ovant. Fast det gick bra! Och så såg jag en suuuupersöt tjej! Hon hade värsta regnjackan på sig, fast det var jättevarmt och oregnigt ute. Skumt, men men, söt var hon i alla fall 🙂

Både matte och jag la oss på soffan när vi kom hem, vi blev lite pömsiga båda två… Nu ska jag vila lite till, så jag  orkar gå på prommis sen… Lejter gejter! 😉

6800

6818

Just ja! Kolla in presenten som ”sitter som en smäck” 🙂

0130

0129

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

7 responses

  1. Katta & Doriz – Snygg va? 🙂 Ja sen, när jag har vant mig lite säger matte. Det finns till å med vattenbehållare i väskorna, bra va? 😀

    Strega och Grazia – Visst var den? 🙂 Hehe, man måste ju kunna hålla koll på saker å ting 😉

  2. Vilken snygg ”ryggväska”! 🙂 En sådan får vi allt köpa till Challe oxå. 😉 Så kan han ta hand om packningen på skogspromenaderna….
    Ha det (här har vi värsta goa vårvädret)

  3. Challes matte – Dyr också, men jag tänkte att det får man betala för kvalité (återkommer om det om/när han slitit ut den 😛 )
    Det är två enlitersbehållare i vardera väska också, hur bra som helst 🙂
    Här har vi strålande sol och blåst och dimma och snö om vartannat… 😀

Kommentera

