Skrattfest

Matte säger att jag är en larvpotta ibland… Tss! Inte då! Jag har hormoner i huvvet, det är därför… Måste ju testa lite. Om hon reagerar liksom. Det gör hon, kommer fasen inte undan med nånting… 😛

Matte skrattade åt mig nu ikväll. Fast först såg hon ut så här 😯
Men asså, om hon säger: ”Ska vi se hur det står till med tvätten nu kanske?” när vi har varit på kvällsprommis, tja.. då stannar jag ju utanför tvätthuset liksom… (Jaaa, men alltså… Normalt går han på höger sida, och nosar i buskarna, nu gick han på min vänstra sida och stannade utanför tvättstugans dörr innan jag hunnit stanna. 😕 //matte – tror jag har en extremt intelligent hund… 🙂 )

Sen, därinne, då hittade jag nåt som heter ”torktumlarludd”. Hur kul som helst att leka med, för det liksom hoppade å studsade så jag fick jaga det lite… Fast det fastnade i munnen så det var nog inte nån sån där fasligt smart grej att göra kanske? Kul var det i alla fall, och matte garvade sådär skönt. Ni vet så där så det killar i kroppen, skratt med kärlek i liksom 🙂

Igår tog matte en bild på mig och så skrattade hon igen… Lättroad liksom… Vaddå? Det här är väl inget att skratta åt?

0103

0104

0106

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

11 responses

  1. Liza – Tack! Jag tycker jag är skitasöt, tycker matte också 🙂

    Katta & Doriz – Precis! Vaddå garva liksom? Matte säger att jag är en sötnöt… Helt riktigt! 😉

  2. Hehe! Ja, himla gott att luta sig mot när man väntar på att matte ska fixa färdigt innan vi kan börja jobba… (Jobba? Jodå, jag kutar omkring och fixar vatten, kaffe, jobbar lite och grejar, sen kan jag sätta mig och jobba framför datorn medan Lix lägger sig tillrätta under skrivbordet på filtarna. Tar inte lång stund innan snarkningarna börjar sen… 🙂 //matte)

Kommentera

