Mattemat

*puttraputtraputtra* *skäraskäraskära* *frääääääääääääääääääs*

4119

Kaaan ja’nte få smaaaaka då? Snäääääääääääälllllllaaaaaaaaaa?!

4122

Om jag ser ut så hääääääääääääääär då?? (Lägg märke till den tjusiga dräggelsträngen… så självklart föll jag till föga… hrmm… //curlingmatten)

4118

Asså hajja att hon klistrade fast maten i golvet?!?! 😯

4131

Moahahahaha! Jag fick dom tillslut! 😀

4135

Kolla vad mycket hon hade! Jag hade ju lätt kunnat få lite till ju!

4136

Nä! Det där vill jag nog inte ha… eller?

4139

Fast det där… det luktade jääääääääääättegott! 🙂

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

7 responses

  1. Du grabben! Min matte säger att jag ser ut som dig, när jag tigger mat. Att det rinner sådana där saker ur munnen. Det är ju svårt att hålla munnen torr när det luktar så där sketagott 😉

  2. Mmm…det där såg smaskigt ut! Själv dreglar jag aldrig, min specialitet är att dricka vatten, spara hälften i kinderna och sen gå och lägga hakan på köksbordet medan matte äter! 🙂 Men jag brukar inte få nåt ändå… 😦

  3. I lööööv the läpp :)Strängen känner jag igen..:)
    Häromdagen skrek ena tonåringen rakt ut och sprang och hämta en handduk…jag hade DEM jätte strängarna skrek hon…JA, men vadå, låter hon halvätna mackor ligga med ost och kalkon på vardagsrumsbordet…då får man räkna med strängar, eller hur ???

    Kram snyggo du är för söt 🙂

  4. Katta & Doriz – Eller hur? Jag kan typ nästan få allt med det tricket! 😉

    Strega – Corsoblicken rules! 😛

    Emma Corso – Visst är det!? Jag menar, det liksom bara händer attematiskt…

    Nemo – Hahaha! Underbart trick! Det måste jag prova! (Måste du inte alls! //matte)

    Daffie – Precis! Då får hon liksom skylla sig själv lite… 😛

    Emma – Matte sa att det var jättemums, jag fick inte nåt annat än fastklistrad skinka… 😉 😛

    Kramas på er allahopa!

Kommentera

