Finurligt

Tänkte visa hur det ser ut en helt vanlig dag när jag jobbar med matte… 😉
Vissa bilder missade matte att ta med sin svarta låda men det gör liksom inte mig nåt… Jag har det liksom störtskönt på jobbet ändå, även utan bildtagning 🙂

Dagens fråga, vad tusan föreställer bild nummer 5? Den med titeln: ”Nu åker vi snart”… Klura på den ni! 😉

Vet ni förresten? Imorse träffade jag en ÄKTA jack russel! Jupp! Heeeelt äkta var hon, det sa hennes trebenting i alla fall. Hon hade en killkompis också, som satt i famnen på hussen, och han var köpt som ÄKTA vavva men det trodde inte hussen var sant… Han trodde det var massa annat i han… Men asså, den hunden var skitaliten! Kan ju liksom inte få plats mer än EN vavva där?! 😯
Sen träffade jag Totte också, eller ja nästan i alla fall, vi fick inte leka idag… Fasen vad sur jag blev på matte! Vaddå!? Bara för att hon har skallebank så ska väl inte jag behöva lida för det? Eller? 😕

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

13 responses

  1. Oj då; är du verkligen säker på att det inte var en falsk JR eller Ch? Kan ju ha varit förklädda rottweilrar.
    Hur korkade är folk egentligen? Varför inte köpa hundar med papper så behöver man inte fundera….

  2. Men hallå…sover du på jobbet ? ;o
    Jag sover inget när jag är med husse på jobbet…måste hålla koll så spikar etc kommer rätt, eller tjötar med Jagga.
    Så när jag kommer hem är det middag och sen somnar jag nästan stående 😉

    Kram gullekillen

  3. r2 – Tackar tackar! Värsta schyssta ju! 😀

    Katta & Doriz – Hmmm… jo… det kan nog varit ”under cover rottisar” 😉

    Daffie – Hehe! Jao, matte sitter mest och när hon går iväg så stänger hon liksom dörren så jag kan inte följa med… Lika bra å sova då… 😉

    Kraaaaaaaaaaam!

  4. Ok, grabben – dags att du lär dig öppna dörrar, hör jag! 😉 Det kan jag och det är jättepraktiskt. För mig i alla fall. Matte bara gnäller…
    (05:14!?! OMG!!//Nemos matte)

  5. Konstigt det där med att vovvarna inte vet vilka deras mamma och pappa är var det mörkt eller? Min mamma heter Lisa och min pappa……vem tusan är min pappa, måste fundera. matte säger att bilden föreställer ett golv, ett snyggt laminat

  6. Nemo – Jo, det kan jag redan. Öppna dörrar alltså, men det finns en grind också… Och den måste man ha matte-tassar för att kunna öppna. Skitadåligt om du frågar mig! 😛
    (Jodu, vad gör man inte för att få lugn o ro på jobbet… Man går upp i ottan och kör spår/lydnadsträning och lek i 45 minuter innan frukost… Jisses… //matte)

    Strega (?) – Haha! Ja, det måste ha varit det! 😉
    Min pappa heter Leo, och mamma heter Hegi, tjusigt va? 😀
    Matte säger att din matte har fel, helt uppåt väggarna fel faktiskt… 😉

  7. Nemos matte – Hehehe, jag har nästan precis köpt nya. 2 för 1, skulle bli såååå mycket billigare… Jojo, fyra tusen kronor senare…

    Knivlisa – Ja, vilken himla tur! 😀 Har självklart lagt in den på min bloglovin-lista 🙂

Kommentera

