Lille Fyllbult?

3297Jahadu, vilket himla skoj äventyr hörrö! Ingen Strega. Inga tjejer ALLS på det dära så kallade partyt, visst jag blev full som en kastrull men vad är det för mening med det när det inte fanns några tjejer att flörta med? Fast matte sa att jag minsann inte var till min fördel som fyllhatt… Undra just hur hon skulle må om hon mådde som jag gjorde?

Först kom vi in i ett litet rum där det satt två killar med sina mattar redan och så kom det en tvåbenting och stack mig i nacken. Det sket jag i nästan. Fast jag hade rätt mycket ”myror i kroppen” (som matte säger) så det hände liksom ingenting. Jag skulle ju bli ”aprak” (så säger matte också)… men nada! Sen blev jag lite trött men inte så farligt. Då fick vi komma in i ett annat rum där det var massa mänskor (ja hela tre stycken, vetten, vettens fru och en vetteassistent //matte) Sen kollade de mitt datachip (shit! Är jag en robot?! :shock:) och skrev lite, sen lyfte matte och en annan tvåbenting upp mig på ett halt bord. Som halkburken fast utan kanter liksom… Iiiiiih! Eller ja, det fanns en trävagga som skulle krama mig så jag kunde ligga still… var det menat… 😉

Vet ni sen då förresten? När jag låg i den dära trä-kramen så gjorde jag värsta braiga imitationen av en hal ål. Tyckte jag i alla fall. Vettens fru tyckte jag gjorde en ”Bosse”, tss! Inte då! Ål! Inte Bosse! 😛 Fast hon kallade mig för det i alla fall.

När vi skulle gå sen, då blev jag lite vinglig i baken, inte så skoj… För mig. För matte var det tydligen jättekul för hon bara fnissade hela tiden och kallade mig för ”lille fyllbult”…

Okej… Jag säger bara EN sak: Jag ska ALDRIG mer bli full…

3301

När vi kom hem sen så var det typ skitmycket värre… Kroppen skakade, bakdelen hajjade inte riktigt vad framdelen höll på med (eller om det var tvärtom) och min skalle kändes hur tung som helst… Som sagt… aaaaaldrig mer…

3306

Gonatt!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

9 responses

  1. Men oj så olycklig man ser ut! Inte ens Droopy skulle klara av den olyckliga minen! Stackars, stackars dig!!!! Då gäller det att matte gosar extrans mycket med dig. Leverpastej och köttbullar skulle nog också funka. När du inte mår illa längre asså.
    Nospuss!

    (Och matte gissar att det var röntgen?)

  2. Strega – Nä, det var ju inget hejsan hoppsan direkt, men å andra sidan slipper man göra om det fler gånger… 🙂
    Jupp, vi får ta en regncheck du å ja’!

    Katta & Doriz – Jaaa, det gjorde hon. Vi låg o myste heeeeela dan sen. Konstigt att matte blev så trött, hon fick ju ingen spruta. 😕
    (Matte har helt rätt, röntgade både armbågar och höfter på den lille fyllbulten 😉 // Lix matte)

  3. Ack ja, den första fyllan – he he! Själv hämtade jag mig rätt fort men matte säger att min farbror, han var bakis i två dar..!DET måste ha varit jobbigt…

  4. Wow…har du oxå varit ”fyllbult”. Vet precis vad du snackar om. Du ser precis lika snygg ut som jag gjorde…hehe 😉

    Håller tummarna nu för att du får lika fina resultat som jag. 🙂

    Kram i massor snyggo

  5. Blääätrist att vara bakis. Blir det varje gång di plåtar mina ben. Frun säger att jag inte ska gnälla för jag är ju mitt i ”ruset” då dom ska försöka att få upp mej på en brits…. Hon klagar på ryggont efteråt. Tunnisen.

    Zera

  6. Visst äre!? Hajjar liksom inte att dom måste supa upp oss på bordet bara för å ta bilder. Matte tar ju bilder som jag syns på, även fast jag är ofull… Skumt… 😛
    Hare gott!

Kommentera

