Härmis

Nu ska jag härma matte lite, hon brukar göra såna dära ”dagens Dagens”-listor typ, så jag tänkte jag skulle göra en sån jag med… 🙂

Dagens:

Frukost – God fisk blandat med gott kött. Okej, det låter kanske inte så smaskens men asså… mmmmmm!

Promenader – Har varit ganska kul men långsamma. Det blir så när matte glömmer att gå o lägga sig

Natt – Euhm… ja ni hajjar? Matte gick och la sig när vi nästan skulle gå upp! 😯 (Jupp, jag ville ju se JVM ju! Kom i säng halv fem… 😕 Duktigt trött! //matte – fortfarande trött)

Skrämselhicka – Totte skrämde mig! Han smööööög sig på mig när jag å matte gick å lekte. Helt plötsligt stod han bakom mig å ba: ”BUUUU!” Jäklar vad matte skrattade men Totte fick sig ett tjuvnyp för att han skrämde mig. Nästa gång ska jag skrämma honom! 😛

Skrämselhicka 2 – Den jag gav matte när hon drack svartvatten… Förlååååt då! Hon kastade upp muggen i luften typ så svartvattnet ba flööög! Men det var en bra svartvatten för det mesta landade i muggen igen! 😉

Vaddå? – Jag hajjade inte riktigt att matte sa till mig på riktigt att vi skulle gå ut å pinka… Matte undrade om jag börjar bli senil…

Nostalgi

vappe_0015

Bästa – Att matte är så trött att hon inte orkar göra annat än ligga i soffan å mysa med mig 🙂

Värsta – Snön bet mig i tassen! Taskigt värre!

Sötaste – Pricktjejerna! De ropade på mig när jag å matte var ute och gick men jag nickade bara lite sådära coooolt… *nickar coolt*

Förväntan – Matte sa nåt om ”äventyr” och ”Strega” men det var visst imorrn… hmm… Ska vi på äventyr med Strega? 😀 Hoppas!!

Sökord – ”lix” Det ni! 😀

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

7 responses

  1. Strega – Håller med… det där var inte alls kul… 😕

    Doriz – Hmmm… precis samma sa matte om mig idag. Att jag inte kan ”bete” mig… Skumt, kan jag visst det… på mitt eget lilla vis 😉

  2. Vilken härlig liten valp det där!!! 😉 🙂
    Hoppas ni mår gott och att matte sovit ut efter JVM-finalen 😉 och att jul- och nyårsledigheten varit bra!

    God fortsättning!

    Kram å hälsn.
    Emma

  3. Hehe, matte undrade vem det var på bilden, för jag har minsann aaaaaldrig varit så liten! 😉 😛
    Fatta?! Matte är fortfarande trött! 😯
    God fortsättning på 2009 till du också!
    Kraaaaaaaaaaam!

Kommentera

