Inget typ nästan

Här händer ju typ ingenting alls! Skitatrist! Ingen snö, matte bara stönar och Totte har typ försvunnit nånstans i tomma intet… 😕

Fast i fredags så fick vi sovmorgon för då skulle matte till sin vette så då åkte vi senare, de stack matte med en nål och klämde på henne sen fick hon åka. 🙂 Och när vi var på jobbet så kom det ett stooooort paket till mig! Asså, det var verkligen jäääättestort! Två stycken till å med! Kolla!

*sniff-sniff*

*sniff-sniff*

Stooor hjulklapp?

Stooor hjulklapp?

Kolla va massa grejer

Kolla va massa grejer

Värsta bra va?! 😀

Idag och igår så har matte å jag bara mest lufsat runt och haft det bra. Matte gnäller ju att hon har skallebank men hon är rätt gla ändå 🙂

Imorrn ska hon få svar på sina stickprover så då blir hon nog frisk tror jag. Hoppas det iaf, för det är lite skitatrist när hon bara är trött hela tiden.

Just ja! Dan innan hennes vettebesök så var hon på partaj med sitt jobb så då fick jag vara hemma. Men asså hallå liksom, jaaaag jobbar ju också där! Då borde jag fått gå tycker jag, för det fanns både köttbullar och korv dära. Skitorättvist ju! Fast det gjorde inte sååå mycket för Lillebroren kom och va med mig en stund. Han är världsabäst! 🙂

Och idag kom matte på värsta trickset! Hon ville att jag skulle hålla mig sysselsatt med nåt så jag inte gjorde nåt hon inte ville medan hon var å handlade… Tsss! Jag!? Göra nåt som inte matte vill?! Typ bus då eller? Nähäää, skulle aldrig ens komma på taaaanken… Hrrmmm… 😉

Vill ni se vad hon hittade på? Tog skitalång tid att få ut godiset ur fickorna ju! Höll mig sysselsatt ända tills hon kom tillbaka ju…

Gamla jeans är bra till mycket

Gamla jeans är bra till mycket

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

7 responses

  1. Katta & Doriz – De är skitabra, fråga lite snällt om du kan få ett par av henne. 🙂
    Fanns hur mycket gott som helst däri! Du kommer äta tills det sprutar ur örona på dej! 😛

    Enya å mattan – Hehehe! Det hade vart poppis, om hon gick utan byxor menar jag… 😉

  2. Wow, måste be matte hitta ett par byxor till mig 🙂

    Vet hur det är…matte var på julfest på brukshundklubben…och jag fick inte följa med, taskigt…
    Men vet du, hon hade korv och en leksak med hem till mig som hon fått i julklapp där 🙂

    Kram snyggo

  3. Daffie – Skitabra byxor, fulla med godis! 🙂
    Ja, jag fick ju en hel julhink full så jag var rätt nöjd ändå. 😀

    Strega och Pia – Eller hur?! Skitastort ju! 🙂 Det tror jag han gör, för du har varit såååååå snäll!
    Stickningarna sa att matte är frisk, skitaskumt för hon är ju typ sjuk… 😕

Kommentera

