Snöbus

Ääääääääääääääntligen!!! Jag har varit ute i snön och busat med matte! Yeay!! Men fasen vad trött jag blev! 😯 (Japp, nu ligger lilleman och drar timmerstockar, sötnosen! //matte)
Kolla!

Dagens nyhet:

Corsopopulationen här i området har ökat till det dubbla, det ni! Så nu bor vi två stycken blå corsos här. 😀
En jag, å en tjej! Hon heter Prada å är ett år äldre än jag, men fasen vad hon är grinig! Fast jag tror hon var lite avis på mig bara, för jag har inget täcke på mig, lättare att kuta då ju! 🙂 Jag tyckte vi kunde leka, fast hon hade liksom inte riktigt tid… Dessutom tyckte hon jag var lite jobbig tror jag, för asså… hon var ju liksom vuuuuxen sa matte å då kanske vuxna inte vill leka med såna ungdomar som jag? Hehe, jag ska nog omvända den där tjejan! Jag kan ju typ charma vem som helst nästan 😉

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

13 responses

  1. Strega – Mmmm, det var skitaskoj! Äntligen är koppelpromenadtråket över! 😀 (Tycker jag också //matte)
    Hehe, jaaa det är inte många som kan motstå den inte! 😉

  2. Åhhh vad härliga bilder. Vi har snö här nere också, inte lika mycket men kanske tur det. Atlas är HELGALEN när vi är ute. Drar inte i vanliga fall men nu skuttar han som aldrig förr och får ryck som heter duga. Lite jobbigt när man får möte eller om vi är på halt underlag, annars rätt så gulligt 🙂 Hans årtid är verkligen vintern. Trött o slö på sommaren o helvild på vintern!

    Hoppas att allt är bra med er annars, vi ska försöka få till någon bild på lillprinsen!

  3. Jag är rätt avis på alla er som ar snö ;o. Här är det bara pytte fnytte snö. Ser härligt ut när du springer runt i snön 🙂

    Säger som strega lägg in charmen så löser det sig 🙂
    Själv hitta jag en liten amstafftjej i skogen i går och jäkla va vi sprang och busa…askul 🙂

    Kram snyggo

  4. Daffie – Jag glömde inte dig, det blev fel i kommentarsgrejset… 😕 Det är härligt att kuta i snön! Hoppas det kommer massor till dig också!
    Hehe, charmen är typ nästan aldrig av 😉
    Cooolt med lekkompisar! Jag har nästan inga, deras mattar är typ rädda för mig så jag får mest leka med matte 😀

  5. Vet att du inte glömmer mig…hoppas jag 🙂
    Jag tycker så synd om dig att dem är rädda för dig. Du får komma hit och leka med mig någon gång och springa lös med mig i vår skog 🙂

    Kram igen snyggo 🙂

  6. Katta & Doriz – Visst var hon!? Jag hajjade typ ingenting… Fast matte trodde typ hon skulle springa snart å att hon hade ont i sina höfter å det var därför hon var så grinig… 😕

  7. Lyllos dej som är bättre i benet, det är inte jag:( . Vi har fått MAASSSOOOOR med snö. Lixom drivvis. Pluttan Ester plöjer sig fram som en ubåt. Själv har jag ”frigång” än så länge, men det räcker mej en bra bit upp mot magen.

    Zer Znöig

Kommentera

