Nästan frisk!

Yeay! Jag är nästan frisk i benet! Fast matte säger att jag måste gå tråkpromenader typ en vecka till ändå, bara för att vara på den säkra sidan… Vaddå? Jag har inte tänkt gå på nån osäker sida… Förresten är en vecka asalångt om man vill hoppa å studsa. *suckar*

Idag gick vi i skogen, hur kul som helst, typ äääääntligen!! Massa skoj dofter å grejer, fast det regnade. Inte lika skoj. Men matte var väldigt nöjd med mig, för jag struntade i både snabbfotare å såna dära pinnmänskor. Jag fattar verkligen inte vad tusan de ska svänga de dära pinnarna för? De ska man ju ha i munnen!

Skitamysigt att komma in sen, först bäddade jag lite fint, sen myste jag å matte en stund å sen började hon å greja i köket. Då vart det lite tråkigt så jag försökte hitta en märgis som hade gegg i… Matte säger att jag har för många märgisar, men jag är av den bestämda åsikten att man aldrig kan ha för många! 😀

Inte alls för många!

Inte alls för många!

*blink-blink*

*blink-blink*

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

5 responses

  1. Vilken imponernade samling märgben du har! Vi får bara märgben på sommaren eftersom det tar oss några veckor att äta rent dem. Våra tvåbeningar säger att det luktar illa om benen om de får ligga inne för länge. Konstigt att du får ha så många ben då…De där pinnarnan som folk har i skogen har vår matte i bland vi var livrädda till att börja med men man vänjer sig vid det mesta! Skulle du sno pinnar från någon blir det väl kaffeved av dem du ser ju ut att vara stor som ett hus!

  2. Rally-Sally o Kajsa-Kavat – Visst är den, jag tänkte jag skulle försöka slå nåt rekord eller nåt… 🙂
    Äsch då! Matte tycker de är lite äckliga att hålla i när jag har tuggat lite på de, men de luktar inget direkt…
    Haha! Ja, de skulle nog inte bli så glada då heller, om jag fick tag i de dära pinnarna… 😉

    MyyZz – Det är ju så jag sagt hela tiden, du är en bra människa MyyZz! 😀 Kissarna skulle nog kunna ha ett sånt dära ben i nåt år eller nåt va? 🙂

    Pussåkraaaaaaaam!

Kommentera

