Suck å stön å tråk

Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååh vad det är trååååååååkigt!!! Inget skoj får jag ha ju! Bara korta promenader, inget bus, inget hopp, inget lek… *suckar djuuuuupt*

Matte tänkte att eftersom hon tjatat så mycket på PM att hon ska lägga in bilder i pappas blogg så kanske hon borde göra det själv (dåligt med bilder nuförtiden va?)

Ska jag visa hur det såg ut när det var vitt i luften? När vi kom till jobbet så tog matte en bild med sångburken, riktigt tjusigt, fast det vita var nästan borta när vi kom fram…

0268

Sen gör jag så här:

0273

Å när vi går på nattis ser det ut så här:

0276

Käckt va? Matte sa att det blev sådär randigt av lyspinnarna för att slutartiden var så lång å hon tyckte det var kallt… 😕 Slutar tiden? När då? Jag vill inte det! Jag vill att tiden ska fortsätta! *matte förklarar* Jaaaahaaaa, sångburken måste ha ögat öppet lääääänge annars blir bilden bara jättesvart… Oooookej, då hajjar jag 🙂

Som sagt så har jag skitatråkigt nu… Försöker sitta i knäet på matte men då börjar leksmuttarna i kroppen att piggna till så det går nästan inte att vara still å mysa…

Fast jag fick ett paket att leka med, sen blev jag trött…

9272

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 responses

Kommentera

