Hjulbentsattackerad!

Mäh! Asså… jag tycker det är skitataskigt att bara attackera mig sådär! Jag hade ju inte gjort nåt ju! Jädras hjulbenting! Så här var det:
Jag å matte gick å promenixade lite innan vi skulle in och jobba, vi brukar göra det, och rätt som det var blev jag attackerad av en hjulbenting! 😯 Den ba kom flygande liksom, från INGENSTANS!

Vaddå ohyffsat liksom! Å ba’ komma o stångas i sidan sådär! Vart ju skitskraj först, sen skällde jag ut den där jäkeln efter noter! Men varken hjulbentingen eller tvåbentingen sa nåt. Inte ens när matte började skälla på de! De ba’ stack! Inget hyfs alls asså…

Jag vart ju lite stel efter attacken men när man gått ett tag så går det bättre. Dessutom kan man se lite extra plågad ut så får man kex å gos å massor av mattelööööv! Hehe! Man får’nte va dum… 😉

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

9 responses

  1. Katta & Doriz – Ååååh! Tack! 🙂
    Jaaa, det är synd att man inte har ögon i nacken för då hade jag kunnat skälla ut den redan innan den körde på mig! 😀
    (Och jag blev helt vansinnig att hon 1) inte plingade och 2) att hon bromsade först EFTER att hon kört på honom, att dessutom bara åka därifrån utan ett ord! Himla synd, för jag hade precis fått Lix att acceptera cyklar, och lärt honom att de INTE är farliga. Tillbaka på ruta ett alltså… *suckar lite* Äh! Det löser sig med Frolic… 😉 //matte)

  2. Nemo: Uj, läskigt värre. Du, se riktigt ynklig ut så blir det extra mycket godis 😉
    Nemos matte: Men vaff*n!? 😡 Vilken dålig stil att inte ens be om ursäkt…

  3. Nemo – Kör värsta mesta corsoblicken nu! Fleeeera gånger i minuten typ… 😉
    Nemos matte – Verkligen! Hon kanske blev chockad?

    Nemos matte igen –
    Jag såg ungefär ut sådär när jag skällde ut den där mänskan så det är lugnt… //matte 🙂

  4. Kan varmt rekommendera soffan. Har upptäkt att den är helt anatomiskt riktig och dessutom är det nära till kliare. Väääldigt trevligt. Ser man riktigt ynlig ut kan man t om bli med kudde o filt 🙂

    Zera som lärt sig en masa bra trix de senaste veckorna 🙂

  5. Zera – Hehe, ska genast tala om för matte hur det är med det där sofferiet… 😉
    (Tar gärna emot tips på hjärngympa eftersom Lix numer har absolut hopp å studs-förbud… // matte)

Kommentera

