Doftchock

Händer ju typ ingenting här… Inget roligt… Inga tjejer, inga tjut-tutare, inga ministudsar eller nåt alls! Skitatrist ju!

Eller ja, igår hände en grej… Matte å jag åkte från jobbet och så glömde hon att ta med mig när hon parkerat! 😯 Sen kom det en annan tvåbenting å satte sig i minimonstret! Asså, hon luktade lite som matte men mest luktade hon jättekonstigt så jag var tvungen att skrika på matte så hon skulle komma. Då hoppade tvåbentingen ur minimonstret och så kom hon bak till mig… Hallå!? Det vaaaar matte! Men huuuur tusan såg hon ut i skallen mänskan?? Jisses! Och luktade hur skumt som helst också så jag var tvungen att smeta lite corsodräggel i huvudet på’na så det skulle va lite mer som vanligt liksom…

Men asså, kolla då! Så här ser hon ut nu….

Å idag! Fasen vad jag garvade åt’na… Hon brukar ju alltid sitta å skrika åt andra minimonster när hon sitter därframme, eftersom de tydligtvis åker så konstigt. Vet ni vad hon gjorde då?? Hon åkte åt fel håll!! Asså MOT trafiken! Jisses! Jag trodde hon var rädd om oss, men inte då… (Ja, det var inte meningen. Jag skyller på att det för det första var mörkt, ett nytt ställe och dessutom märkligt skyltat. Står det en pil till vänster då svänger jag vänster mot rondellen, SEN såg jag filen som jag skulle tagit… Pinsamt. Tur att det var tomt på bilar så ingen kom till skada… //matte – skäms)

Har ni förresten nåt bra tips på hur man får sin trögomatte att hajja att man är jäääääättebajsnödig?? Min fattar ingenting… Får ju stånga henne blå innan hon hajjar… Så… hrmm…. Om ni ursäktar så verkligen MÅSTE jag gå och stånga matte nu… 😉

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

8 responses

  1. Skit i hur hon luktar, vi tycker att det var skitsnyggt!!! Bajsa på golvet så hajjar dom nästa gång 🙂 Äh bara skojja. Jag brukar lägga huvet i mattes knä och kvittra eller stirra stint på henne då brukar hon säga; nä nu är Strega bajsnödig, så nåt hajjar hon juh.

  2. Strega – Matte tackar och ger all ära åt hon som klippte… 🙂
    Fast hon luktade faktiskt skiiiiitaskumt! 😯
    Hahaha! DET skulle jag göra! Fast då får jag nog inte komma med till jobbet nå’ mer… Så gör jag också, tryyyycker ner skallen i knät på’na och så blääääänger jag med corsoblicken… Funkar ibland… 🙂

  3. Din matte blev jättefin i skallen … men det var nog tur att du dregglade lite så det blev på ditt sätt:-)

    Köra fel kan vem som helst göra :-):-)

    KRAMEN o pössen på stora fina nosen

  4. MyyZz – Precis! Visst vart det fint, men ännu bättre med lite dräggel i! 😀

    (Matte tackar ödmjukast för fina kommentarer och peppning… Köra mot trafiken… jisses vilket stolpskott! *garvar* //matte)

    Mäh matte… schhhhhhhhhhh… Nu äre min tur igen!
    Puss å kraaaaaaaaaaaaaam!! 😀

  5. Jäklar vad snygg hon blev din matte 🙂 Skitfin :):)
    Min matte har också ändrat färg på håret…*s*..blev mörkrött…Husse går runt och sjunger Olle Ljungströms ”Morotsman” när han går förbi henne..*asg*. Och syftar på färgen 😉

    Underbart att säga till de mitt i natten när man e bajjnödig…då fattar de ingenting kan jag säga…;)

    Puss i massor på dig snyggo

  6. Mumma säger:
    Bra med dräggel i håret!
    Då slipper matte köpa dyra prylar att klegga in i håret.

    Matte säger:
    Wow! Snygg frisyr!

    Jag har också valt fel fil. För lääääängesedan. 🙂
    I dagsljus. Med massor av mötande trafik. Fick köra upp på refugen.
    Fan, vad jag skämdes.

  7. Darkangel och Mumma – Eller hur?! Jag sparar ju liksom in åt’na men inte fattar hon att uppskatta det inte… Mänskor asså… 😛

    Mummas matte – Tack! 😀 Ojdå! Så kan det gå, min brorsa gjorde en liknande grej när han precis börjat övningsköra. Mamma sa: ”Sväng vänster här” och lillebror svängde vänster… in på en gångväg… 😯 Avfarten låg ca tjugo meter längre fram. ”Men du saaaaaa ju sväng vänster!” skrek lillebror och vägrade sen köra vidare… *ler* //matte

Kommentera

