Matte partytrickar

Vet ni vad matte gjorde igår? Sov! Typ heeela dan! 😯 Fast jag härmade henne lite och sov jag med. Försökte få henne att leka en sväng men hon såg så konstig ut då. Stönade nåt om att hon hade migrän, sen sa hon inte så mycket mer. Bara körde mitt partytrick (kräkas alltså) och mumlade och sov… Sen gick vi en promenad. Jag tyckte matte var lite tråkig så jag försökte jaga en katt för att roa mig själv lite liksom. INTE populärt kan jag säga…

Åsså idag då… Lite piggare var hon allt så jag kastade lite leksaker på henne, det var lite kul tydligen. Men inte så länge för sen var hon tvungen att kuta iväg till vattenrummet och partytricksa igen…

Hon har fått för sig att hon ska vara helt frisk imorrn för då ska hon gå på fest tror hon. Hahaha! Det tror inte jag, för hon var jättevarm förut. Då får man inte gå på fest, det har MM sagt. Och hon säger alltid sanning. Så det så!

Jag har varit jättesnäll mot matte idag när vi har varit ute. Inte jagat flaxare eller katter, skitit i småbjäfsar som skällde ut mig och låtit bli att försöka få de dära motorhjulbentingarna att leka med mig. Fast de vill iofs aldrig leka med mig, de bara tjuter (jaaa, småtjejerna på mopparna tjuter som tusan när de kör förbi på gångvägen och Lix gör lekutfall. Kan tänka mig att de inte riktigt tror på att han bara vill leka… 🙂 //matte)

När matte skulle åka o handla mat till sig… Gissa vad hon tog med sig hem? Grejer till mig! Det var nog för att jag var så snäll förut tror jag… Jäklars! Blingad voffse liksom, snyggast i kvarteret? Jajjemän! 😀

© vhcfan 2008

© vhcfan 2008

© vhcfan 2008

© vhcfan 2008

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

5 responses

  1. Det kanske är du som ska på fest…*s*. Ser ut som du tränar värsta plutet med underläppen 😉 Du är fin du och jäklar sicket snyggt halsband…gå du och lämna matte hemme…hehe

    Ha det gott snygging

  2. Vilka partytrixs Du kan. Vår katt brukar köra sånna trix när vi sitter och äter. Husse håller på att dö varje gång. Du är riktigt tuff på bilden, aj lööv. Bara en snygg pingla bredvid så skulle allt vara kanon. Jag t.ex. *blinkblink*

  3. Daffie – Jaaa!! Deeeet skulle va kul! Jag brukar puta extra mycket när hon ska tycka synd om mig så jag ska få godis… 😉 Visst var det snyggt?! Alla andra i kvarteret blev skitavis! 😀

    Strega – Matte höll på å partytricksade hela dan liksom. Fast jag undrar till vilken nytta, det var ju typ ingen utom jag som var där å såg det… 😕
    Hehe, det skulle va nåt! 😀

  4. Katta & Doriz – Jupp, jag brukar försöka knuffa igång henne när det går långsamt men det är inte så poppis så jag lufsar precis bredvid henne istället. Då blir hon glad. Åsså gosas vi mycket. 🙂
    Visst var det! 😀

Kommentera

