Moahahahahahahaha!!

Få se hur länge jag kan hålla mig undan men jag har minsann hittat ett hål i kablarna så jag kan komma undan mattes ”bloggvaktare” från högre ort… Så kommentera inte så högt va? 😉

Matte har varit typ omöjlig idag. Hon hajjar ju liksom ingenting! Försökte säga till henne, näpp. Försökte knuffa på henne, näpp. Försökte visa henne, näpp. Tillslut klättrade jag upp i knät på henne och rapade. DÅ fattade hon att jag behövde gå ut! Värsta trögfattad liksom!

Å det bästa med att…. *telefonen ringer* Aaaaahhh!!! De har kommit på mig!! Nääää, det var typ till matte… Jo, det bästa med att gå på promenad här där vi jobbar, det är att finns typ miljaaaaaaarder springtjejer här! Värsta bästa liksom! 😀

Oups! Nu ska matte visst gå hem säger hon… Bäst att hänga med i svängarna, så hon inte glömmer mig… virrpannan!

11 responses

  1. * Viskar jäääättetyst *

    Springtjejer verkar vl så där laaagom kul… Tjusiga Herrar dåremot !!! Det är grejjer det. På jobbet kan jag inte sitta i Fruns knä för hon har hjul på stolen, men det är jättekul att putta runt henne i rummet. ( Tycker jag – inte Frun )

    Zera ( Dom hörde mej inte va? )

  2. Zera – Jooooo, de är världsakul ju! Luktar mmmmm…. 😉
    Jaaaa! DET är kul! Jag brukar putta runt matte jag också, fast när jag gör det hemma så blir hon lite sur för stolen stänger liksom av burken då… 😕 (Jaa, datorn står på golvet och on/off-knappen är väldigt känslig. *knuff* med stolen och så får jag börja om igen… // matte)

    *viskar* Nääää… det är alldeles jättetomt här nu… 🙂

  3. Veeet du:-) Jag träffade en jättejättesöt Corsoflicka på monstret igår:-) Tänk, jag visste att det var en Corso, jag har lärt mig en del av att läsa här:-)

    *puss på nosen*

Kommentera

