Monsterdemonstration

Ingen älgdemonstration som hos paps men väl Monsterdemonstration! Nähäpp, inga monster vill skjutsa oss så vi får ta minimonstret istället. Inte för att det gör mig nåt, jag gillar att åka själv därbak, ligga på min mjuka filt och filosofera medan matte sjunger o gastar på andra minimonster. 🙂

Förresten tycker jag matte är skitataskig! Hon har lyckats göra ett lås på grinden till min hage… Så nu kommer jag ju inte åt att följa efter henne när hon kutar omkring! 😦
Jag skrämmer visst folk om jag öppnar dörren och går ut å kollar läget… Skrämmer?! JAG! 😯 Nääää… Inte då! Ser det här farligt ut?? Ni skulle se matte, hon liksom brinner i skallen ju! (Jepp, blev rödhårig igen efter en sväng till frissan… // matte)

© vhcfan 2008

Nä nu ska jag ta med mig matte till parken. Vi ska kolla in tjejer… Eller ja, jaaaag ska kolla in tjejer, matte kollar trebentingar 😉

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

11 responses

  1. Du ser jättefarlig ut, not. Vilken tur för Dig att monster chaffisarna inte ville köra idag. Det är mysigt att åka där bak, min matte gastar också rätt bra. Säg åt din matte att hon pallrar sig till mässan på torsdag!

  2. Strega – Visst gör jag? 😛 Jepp, störtskönt att ligga där bak ju! 😀
    Hon har kollat om jag får vara med MM eller om jag får va’ själv en stund, för hon ville visst inte ha mig med..? Taskigt va? Hmm… undra om man kan lämna in en protest nånstans?

  3. Katta & Doriz – Visst är det konstigt! Hajjar liksom inte vad som ser så farligt ut? 😕

    Pia & Strega – Hmm… måste ha missat anmälningstiden på nåt sätt. Men å andra sidan har jag ju liksom ingen koll säger matte. Tss! Ska hon säga! Hon glömde ju bort att ta med sångburken imorse!

  4. Oj, monsterdemostration….hmmmm…hur ska matte och ena tonårsbruden, kunna ta sig ut till Haninge nästa fredag….Ja, min älskade matte och hennes tonåring ska åka upp till Hufvudstaden, UTAN MIG!!!!…*snyft*. Hur ska jag och de klara oss utan varann….

    Kram på er

  5. Karina & Daffie – De får åka minimonster! 😀
    Va?? UTAN DIG!? Det borde vara förbjudet tycker jag! Man fååår liksom inte åka utan sin corso… hur fasen ska det gå då?

  6. 😀 Trebentingar, hehe tur att du har ett lexikon här hörru Lix 😉

    Hoppas ni har en fin vecka och att ni fick se både tjejer och trebentingar! 😉

    Kram å hälsn.
    Emma

  7. Emma – Hehe, ja matte tyckte det var en bra idé… 😉
    Jepp jag har sett maaaassor av tjejer å matte har sett maaaassor med trebentingar med nästan inga kläder på sig. Hon såg konstig ut i ögena då… 😕

    Kraaam!

Kommentera

