Da badvakt

Tänk så lätt det är att roa matte! 😀 Kolla videon så hajjar ni… 😉
(Ber om ursäkt för både kvaliteten och skaket, jag skrattade ju! //matte)

Ich bin Da Badvakt

Ska jag berätta att jag tycker det är skiiiitatrist att matte bara jobbar hela tiden? Åsså äre så varmt att jag typ bara kan äta köttbullar… Jo! Det är sant! Jag kan inte äta nåt annat, det går liksom inte… hehe…

Idag fick jag åka minimonster till jobbet och när vi skulle hem, då stannade vi på värsta braiga stället, typ ett paradis eller nåt! Fast matte skulle inte köpa mat till mig så jag fick inte en endaste grej… 😦 (Bara ett halsband för fyra hundra… //matte)
Määäh! Hallå?! Det var ju liksom inte såååå jag menade! Jag menade att jag inte fick nåra KEX! *mutter*
Fast jag tjyvslickade lite på de dära knorrarna som smakade salt åsså var det en sån dära springtjej där. Woah liksom!

Vet ni förresten vad matte har kommit på för superbra tricks om Bosse dyker upp? Hon skiter i han! 😯 Inte lika lätt för mig, å det är ju faktiskt lite orättvist tycker jag, men han bråkar inte alls lika mycket med henne längre… Å inte med mig heller för den delen. Hoppas han har hittat nån annan att bråka med nu…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

7 responses

  1. Hehe…men du, du ska hoppa i vettja…Lix da Badkruka 😉
    Men du e så himla söt du 🙂
    Mer film vill matte se säger…

    Kram på´re grabben
    p.s idag e jag snickare med husse…hihi

  2. Katta & Doriz – Vattnet fräste ju också! 😯 Värsta skumt ju! Eller hur? Va äre som är så kul liksom?

    Daffie – Hoppa i!!?? Hrmm… näää… inte när vattnet låter sådär inte. 😕 Jupp, Da Badkruka! Skitabra! 😀
    Tack å bock för kramar å fina ord!

  3. Strega – Visst gör jag? 😉 Nä, inga fiskar, men ibland är det mänskovalpar där, räknas det? Fast jag får ju såklart inte vara där då, det var visst nåt om att skrämmas eller nåt…

Kommentera

