Bildvisning

Asså, shit vicka dagar! Värsta långa. Värsta varma. Å heeeelt sjukt snurriga… Orkar liksom inte äta å matte blir alldeles ”meeeen ooooh lilla gubben då ska du inte ha nån mat?”
Orka äta liksom… Hon äter ju inte när det är så varmt heller…

Fast idag var hon å kursiverade sig å då lekte jag med MM, hon är skitaschysst! Fast jag råkade göra bort henne också lite… Men hallååååå liksom! Den dära snabbfotarn såg ju huuur kul ut som helst så jag var bara tvungen att busa med han… Fast det var ingen som tyckte det var kul. Utom jag dårå…

Man blir trött av värmen… så nu ska jag lägga mig framför fläkten igen… Åsså får ni se lite bilder på min nya sele. Matte tog de med sångburken så… Men det syns ju liiiite hur snygg den är! (90:- i fyndlådan… Taget! 😀 //matte)

© vhcfan 2008

Längst bak, längst in på Monstret är typ bästa utkiksplatsen 🙂

© vhcfan 2008

På spaning i Gröna Havet. För vet ni? Det finns de som glömmer ta med sig sin mat hem! 😀 Hallå?! Värsta bra liksom!

© vhcfan 2008

Vet ni? Det regnade nästan! Asså det kom små vita bollar från himlen… Bra va?! (Knappast, tre snorungar fick för sig att börja dra iväg golfbollar från ”berget” utan att kolla ordentligt om det var fritt fram… Man kan bli förbannad för mindre… //matte)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

7 responses

  1. Katta & Doriz – Jupp, det var en utgående modell. Eftersom han växer fortfarande tyckte jag det var lika bra att slå till (måste ju köpa större snart så…) 😀 //matte

    Darkangel & Mumma – Ååååh! Vilken lyx! Jag vill också ha en förstutrapp som jag kan gräva gropar under!
    Till matte – Hmmm, om du tycker det är varmt kanske du kan få låna Mummas grop? 😉

  2. Jepp, varmt är bara förnamnet…*pust*. Inte mycket jag orkar göra på dagarna. Tur vi har sjön ett par hundra meter ner. Annrs är det skuggan som gäller.
    Orkar inte ens blogga 😉

    Kram grabben

  3. Pia och Strega – Jag tror hon har rätt… det är verkligen skiiiitavarmt! Klart det var fart, hon luktade ju så gott, blev alldeles knäpp i skallen ju! 😀
    Visst var den! Och imorrn ska jag få ett sånt dära halsband som skrämmer bort småkryp, skitabra. Hoppas det tar bort de där små surriga som sticks i öronen också… Det kliar så förbaskat sen nämligen….

    Daffie – Nä, fast jag glömmer bort att det är så varmt ibland… Typ när jag ser nå’ fladder eller en annan hund eller nåt, då hoppar lekloppan på mig å ba’ ”Wooaahahao!! Leeeeeka!!” 😀
    Kram påre!

Kommentera

