Livhankigt

Asså? Vet ni vad matte säger? Att jag inte är rädd om min livhanke. Livhanke? Vaddå? Jag är corso, jag kirrar va’som helst liksom. Fast hon säger att jag kommer se ut som en sån dära Atjoo-hund (en shitzu alltså //matte) om jag fortsätter jaga efter motorhjulbentingar. Tsss! Och alltså, hon får ju liksom seee sig för var hon rullar den dära grejen, så jag inte liksom fastnar i den med flubbet…

© vhcfan 2008

Idag gjorde jag visst bort matte igen säger hon, men asså… Trebentingen hade ju värsta maten i handen! Å jag glömde lite att man ska sitta i magiska lådan, inte försöka stjäla mat… hrmm… 😳

Vet ni vad monsterchaffisen sa till mig igår då? ”Det var en rar hund det där”
Matte höll på att tappa öronen… ”Rar” har nog aldrig nån sagt om mig förut…. 🙂

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 responses

  1. *skrattar* Rar… Joråsåatte.. Vi fick kommentaren ”Vilken söööt liten vooovve..” Calle väger 40 kg. Folk som möter oss gör helst en omväg eller går över på andra sidan vägen.. I rest my case..

  2. Marie – Jag tycker alltid att jag går omkring med en ”liten plutt” i kopplet… Tills jag ser oss på bild eller i en reflektion i ett fönster, DÅ inser jag; ”Jisses vilken stor hund!” 😯 😀
    Här går folk likadant, vissa lyfter upp småhundarna i famnen också… *suck*

Kommentera

