Händelslösrikt

Det har typ inte hänt en enda grej idag! Förutom att jag träffade Tilda och att matte å jag gick i skogen och att hon (matte alltså) hojtar om att alla ba’ blev helt till sig för hennes senaste blogginlägg om nån amerikanare som är svensk å som tackla’ nån snubbe och så fick jag smaka korv och hälsa på grannens mänskovalp och så tränade vi på att jag skulle låta bli att försöka leka med såna dära hjulbentingar med motor (hallå? Vet ni hur varmt det är?! Orka leka liksom!) och så har jag gjort matte glad för jag trodde det var jag som pruttade, men det var hon. Fast jag var ju tvungen att lukta om det kom från mig eller inte… Då blev matte glad. Asså, hon är konstig… 😉

Oj! Det hände visst rätt mycket idag i alla fall… Fast det blev inte så många bilder för Tilda luktade såååååå gott att matte hade lite problem att ta en bild. Hon hävdar att det var mitt fel! 😯 Va’re ju’nte! Jag följde ju bara efter Tilda! (Jupp, som ni kan se på Tilda-bilden så står unge herrn med nosen i baken på henne… *skakar på huvudet* Men efter ett par tillsägningar, från mig så lät han henne vara. Tilda säger inget om hanhundar i baken varpå hennes matte tycker hon är korkad, jag är nog böjd att hålla med 😛 //matte)

Så det vart liksom bara fyra bilder tillslut… 🙂 Eller ja, det blev typ massor på mig men matte tänkte att det kunde bli lite långrandigt. Eh? Va?! Vaddå!? Klart man inte kan få nog av mig! 😛

Andra bloggar om: , , , , ,

3 responses

  1. Klart man inte kan få nog av bilder på dig, stilige unge man! Och det är ALLTID bra att kolla vem det faktiskt var som pruttade – för annars vet man ju inte!
    *S*

  2. Jag har aldrig sett en hjulbening, men jag jagade en tant med två pinnar i händerna i dag. Och sen när jag vände för att springa till matte, som såg arg ut, då kom det tio till. Så jag kuta ett varv till men ingen ville dela sina pinnar med mig.

  3. Storsan – Jag menar det! Asså, bååååde att man inte kan få nog av mig och att man måste kolla vem det egentligen var som pruttade! 😀

    Strega – De låter skitakul å åker jäääättefort! 😀
    Åh! Pinnbentingar! De är ju urskojsiga ju! Vaddå arg, man måste ju kolla ju… 😉

Kommentera

