Minimonzzztret

Hmmm, när vi skulle åka hem idag så sooooov minimonstret! 😯 Hände liksom iiiiingenting, hur mycket matte än svor… Den sa inte ens bssssss… Värsta skumma! Så då gick hon o hämtade en trebenting från jobbet åsså drog de massa snören å grejer, sen lät det vrooom-vroooom! 😀 Då åkte vi hemåt men matte svor fortfarande. Folk kan visst inte köra säger hon… Precis när jag tyckte att vi nästan var hemma då tyckte matte att vi skulle tvärstanna! (Tyckte jag inte alls! Men jag var tvungen eftersom människan väntade tills jag var 20 meter ifrån henne… DÅ körde hon ut framför mig, i 10 km/h! Gaaah! Sa antagligen ett antal icke politiskt korrekta fraser till denna *censur* som glatt vinkade när hon körde ut framför nosen på bilen… Grrr! //matte)

Mäh! Tyyyst då! Vi åkte liksom äääännu mer å runt å tillbaka å seeeen stannade vi. Men jag fick inte följa med! Oschysst värre! Sen åkte vi ääääntligen hem! Jag var typ skitahungrig å varm å trött…

Inte nog med det, gallret tog Pipen som gisslan!

Matte ba’ garva… Schysst liksom! Fast i å för sig, hon är jäääkligt lättroad. Det är liksom bara kasta omkring en pinne, jaga löv eller spotta kottar så garvar hon. 🙂 Fast inte om man ligger under skrivbordet, då måste man ligga still å va tyst. Men jag är faktiskt rätt bra på det… Kolla!

Ser ni!? Lite större plats nu, matte fick en ”dräggelsäker” dator så då fick jag mer plats på golvet. Schyssta IT-3bentingen liksom! 😀

Andra bloggar om: , , , , , ,

4 responses

Kommentera

