Trött å varm

Vet ni vad en grej? Det är skitajobbigt att kuta efter en boll när det är varmt ute! Matte kutade ingenting men hon tyckte det var varmt ändå… 🙂

Jag såg skitastora flaxare när vi var nere i Gröna Havet. Men jag orkade inte jaga de faktiskt… Dessutom var det dags för mat. Och alltså, ska man välja mellan mat o jaga flaxare… MAT! 😀

Sen gick vi lite i skogen å lite inte i skogen och då! När vi inte gick i skogen så träffade jag Tilda igen! Yeay! Fast jag råkade skrämma hennes minihusse lite tydligen. Mäh! Asså… jag skulle ju bara leka lite med hans mänskovalpstransport ju! (Jupp, han gick ner i lekställning och skulle absolut leka med vagnen. Lillkillen som satt i den blev väl inte sådär alldeles förtjust i den idén… //matte)

När vi kom hem sen så blev jag så trött att jag typ inte ens orkade gå nånstans. Så jag la mig i hallen bara… och somnade en stund. *funderar* Ska nog sova vidare en sväng nu… Jobbigt det där med bollar å flaxare å tjejer å såna grejer…

Andra bloggar om: , , , ,

Kommentera

