Bombsäker

Ja, jag är det säger matte. Eh va?
Så här var det, när vi gick ut på lunchprommisen så såg matte såna dära poliser. Å de stod mitt i vägen med sina minimonster och stoppade alla andra minimonster som ville fram! Värsta taskigt liksom! Så matte, som är så nyfiken gick bort en liten bit för att kolla varför de gjort så, sen gick hon ännu längre bort för att det inte skulle bli såååå uppenbart vad hon pysslade med. Åsså plötsligt hörs det ”Beep-beep-beep-beep-beep” och det betyder tydligen att jag ska sitta ner å hajfajva matte.
Rätt som det är ba’ skaka min rumpa, så här *skakar rumpan* Skitaballt! 😀

Sen lät det ”Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep” å det betyder vassego tydligen för då gick matte… Jag gillar de dära ljuden för när man skakat rumpan sen så får man godis, lövli! 😀

Idag har jag blivit kallad för dobberman… Himla konstig dobbis måste jag säga… MM säger att jag ser ut som han Fluffy i Harry Potter….

http://news.bbc.co.uk/cbbcnews/hi/tv_film/newsid_1756000/1756290.stm

Det tycker inte jag… 😉 Matte undrade om jag andades in nåt sprängdamm eller nåt, eftersom jag sovit ända sen vi kom in från prommisen…. hehe… Jag laddar..! 😉

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

6 responses

  1. Bombers och raketers vad du får vara med om roliga saker! Här händer inget. Fast idag var det en konstig kille här. Han pratade med mig med ord jag inte förstod, fast det gick bra att sitta i hans knä ändå!
    (Hyresvärdens dotters kille från England är på besök. Doriz tyckte han pratade väldigt konstigt…../Matte)

  2. Katta & Doriz – Jepp! Här är det fullt ös! 😀 Hmm… var han utrikisk? De låter kul tycker jag med. Schysst att du fick sitta i knäet! Såna är bra tycker jag. 🙂

  3. Här bombade dom häromdagen också, jag hoppade ett långt språng, inte för att jag var rädd eller så, jag blev bara överaskad (eller hur/matte)Hoppas att Du hade kul på prommisen, nästa gång kommer vi!!

Kommentera

