Flörtkula

Hallå hallå alla Monsterförare! Efterlysning! Jag letar efter en Monsterförare som kan köra! 😛 Typ… för asså, kom igen! Är det verkligen meningen att man ska behöva klistra fast sig vid matte varje resa? Inte för att det är särskilt otrevligt, men ändå! Jag far ju runt som jädras flubberslajd på golvet…

0015.jpg

Jag uppskattar ju verkligen att ni placerar ut godis lite här o var, idag fick jag till å med torkat fräsvatten, men seriöst… Taaaaa’t luuuuugnt va? Man blir ju alldeles knas i skallen!

Även om tvåbentingen som kör ibland på morgonen blir så där lycklig i hela ansiktet när hon ser mig så kör hon lite si så där faktiskt… Det bumpar rätt bra ibland, liksom… aaakta kulorna typ, jag sitter nämligen på de och de kan ju komma i kläm! 😯 Inte bra!

Idag var jag skitaduktig! Tänkte att jag inte lekt hak-tapp på matte på aslänge så jag gjorde det idag. Och vet ni vad som hände!? Jag fick godis! 😀 Shit! Kanske ska leka den oftare? Åsså när jag gick där o var duktig så såg jag tre stycken jäääättestora trebentingar, såg nästan ut som Jätten fast han är liksom braaa mycket obredare. De ba’ glodde på mig och när vi gick förbi de så sa en: ”Åh vad söööt!”
Det lät lite fel liksom, för de såg ju ut som Jätten. Så dära högbenta och tuffa ju… 🙂

Nä, nu ska jag säga till matte att det är dags för nattpink… Eller nej! Vänta! En till tjejerna…. 😉

00201.jpg

Andra bloggar om: , , , ,

3 responses

Kommentera

