Ettåring

Jepp, det är jag! Idag. 🙂 Tänk, jag är inte bara cane corso, kille, mattes darling, katternas skräck och världsbäst på att slita sönder kartonger…! Jag är ettåring också! Moahahaha!

Och bara för att inte matte ska glömma nåt nu… Jag har bott tillräckligt länge med den där virriga tvåbentingen för att veta att hon säkert skulle glömma bort en så här viktig sak… Så tänkte jag pååååminna henne lite… *harkel*

tartljus.gif PLUS paket.gif


E’ lika med =


hare.jpg
(Mattes favvo-bild, bara för att smööööra in mig lite… 😉
De andra bilderna kommer från BiboMedia.com)

Andra bloggar om: , , , , ,

13 responses

  1. Grattis grabben! Hoppas du fick nåt gott av matte idag då?? Det är viktigt! Själv blir jag snart tvåtaggare och matte har lovat mig ett grisöra…bara som tips! 😉

  2. Atlas – Tack så mycket å tack det samma! Jag fick smaskens mat och massa mattegos så jag är nööööjd… 😀

    Nemo – Jupp, smaskens mat å gos, som sagt…. åsså dessert! 😀

Kommentera

