Utmanad av Doriz med matte

Fick en utmaning av Doriz matte så okej, då kör vi!

Så här gör man.
Man ska skriva sina fyra favoritbloggar. Tala om varför du gillar just dem. De som läser detta kan känna sig utmanade. Skriv sedan en kommentar i min blogg när ni gjort utmaningen så ska jag kolla in era favoritbloggar.

Pappa – det är bara för att matte typ äääälskar min farsgubbe och asså, jag måste erkänna… Jag vet ju vem jag har ärvt mitt sinne för humor från. 😉

Zera – för hon är en jättesöt vargtjej med humor! Dessutom kan hon fånga pannkakor i luften, det kan inte jag… för matte kastar aldrig några pannkakor på mig…

Life of Leif – värsta coola ”vavva”-killen! Störtbra blogg alltså! Läs den!

Hmmm… undra om matte vill ta med en favvo-blogg också? Hmmm… Nä, hon läser ju typ de jag läser…

Strega – värsta söta tjejen! Åsså har hon ju humor också! Hoppas bara jag får träffa henne nångång… Jag menar så inte Bosse lägger sig i då också…

(Matte fuskar lite och rekommenderar bloggen ”Lågprisflygbolag – och om livet bortom horisonten”. Humor och restips, kan det bli bättre? //matte)

6 responses

  1. Är du medveten om att vi har samma ”stamhak”. Leffe får Kortbeningarna att vika sej dubbla av skratt. Särskilt hans historier om när det va FF och han o Pipen fyllnade till.

    Ska erkännas att ena kortbeningen önskade sej en vavva men blev med varg …. Typ MEJ 🙂

    Zera

  2. Zera – Visst är han helt enkelt störtskön! 😀 Iiiih… hellre än varg än en vavva… Lättare att hålla reda på också! 😛

    Papps å Strega – *kutar å kollar*

    Mr Manolo – Nope, matte säger att det knappast blir det… 🙂 Skulle va’ lite mer hockey då i så fall… 😉

    Katta å Doriz – Matte säger att man lär sig nåt nytt varje dag å det verkar ju stämma! 😀

Kommentera

