O-kärt återbesök

Määäääh!!! Jag trodde ju Bosse skulle hålla sig borta skitalänge! Jädras skitskalle! Han kom tillbaka! Helt dum i huvudet var han idag. Ba’ flög på Loke, så Loke flög ju liksom tillbaka då. Åsså hamnade Trebentsfröken mitt i mellan… Så han fick åka till mänskovetten sen… Oups! Jag svääääär, får jag syn på den där typen så ska jag ge han på moppo! Matte me’, det har hon lovat. Skitabra. Då är vi liksom två som kan trycka till han, den där jädras papphjärnan!

Fast en grej som jag tycker är konstig. Det är att matte skriker åt fladderburken när det är hockey… Kan de höra det? För när jag skäller på den så händer liksom ingenting… 😕 Det kanske bara funkar på mänskor? Lite jobbigt att vakna så där studsigt när man somnat gott. Men rätt som det var så ba’ ”JAAAAAAAAAAAAA!!!” Shit! Nästan så jag kissade på mig…

Just det! Vet ni vad matte å jag gjorde imorse? Vi hjälpte en trebenting att ställa sig upp. Matte tyckte det var onödigt att han satt på vägen å blev kall i rumpan… Eh? Asså? Hallå? Jaaag då?! Jag måste ju liksom sitta på min rumpa när hon plockar upp efter mig! Då är det ju synd om mig ju! Men okej då… Vi behövde bara hjälpa han upp, och inte plocka upp nåt som han gjort… hrmm… Ganska tur va? (Ja, det satt en äldre herre mitt på gångvägen och kunde inte ta sig upp så jag gjorde en god gärning. Att Lix hjälpte till var väl att ta i lite, men han var lugn och uppförde sig som sig bör i alla fall //matte)
Määäh! Ssssccchhhhh!! Jag hjälpte viiiisst till! Asså… lyssna inte på henne, hon får för sig massa konstigheter ibland. Jag menar, vad kan man vänta sig av en mänska egentligen? (Shit! Bosse har tagit sig in i bloggen!! Maaatteee… hjäääälp!)

*bonk-bank-tjoff-tjong*

Tack! 😀

1241.jpg

Så här ser jag ut…. mellan mattes ”JAAAAAAAAAAAA!!!!”

1262.jpg

Och det här kollar hon på… Jag fattar typ noll å ingenting…. (Brynäs – Västerås 4-2!!! :D)

Andra bloggar om: , , , , ,

3 responses

  1. Jädrans skitBosse!! Fick människovetten sy ihop trebensfröken? ibland kan ju skinnet spricka så mycket att dom måste sys ihop. Som om man biter i en apelsin saften rinner lixom ut.Ta hit Bosse så får han träffa Kharma hon kan skrämma honom.Idag ville hon leka ”liten skitvalp försöker ta min pinne” vet inte om jag gillade den leken……

  2. Strega – Jaaa, jag ska nog packa ihop han o skicka med expresspaket till Kharma så hon får fixa han, jädras skitskalle!
    Mmm, han fick plåstras om lite… Fast vi vet inte om det var Bosse eller Loke som fastnade i hans ben… Men han var gla’ ändå sen. Det är tur. Med en sån bra Trebentsfröken menar jag. 🙂

    Mysla – Eller hur?! Jag tycker egentligen inte att Bossar är nåt bra att ha, så jag hajjar liksom inte varför såna som hans finns överhuvudtaget!

Kommentera

