Ingen skit

Mäh! Asså! Idag kom inte Loke, så då fick jag vara med Ester hela dan. Värsta tråk liksom. För asså, hon bara vääägrar leka med mig! Skitatrist ju! Jag tror hon är typ käääär i Charlie och om inte han är där så vill hon inte leka med nån. Inte ens med mig! 😯

Men sen kom Kala Trebentsfröken. Å dåååå, hände det grejer! Han släppte in sina hundar till våran box. Yeay! 😀

Så Riddick låna min leksak en stund… Asså, han skulle ju bara låna den en stund ju! Och när jag frågade om jag fick tillbaka den, gissa? Näääää!! Han vart skitasur och ba’ ”Den är MIN nu!”
Fasen. Jag vart ju lite ledsen först, men sen klingade mattes ord i öronen… ”Ta ingen skit” så då fick han igen! Fast det gjorde visst inte så mycket för det var han som började ju… Eh? Är det logiskt? Hmmm… kanske inte, men vi blev kompisar sen igen. Jag menar, vi var ju lika snygga efteråt som vi var innan så liksom… Ingen skada skedd! 😀

Kolla! Så här får man springa på dagis nästan, fast inomhus!

galen.jpg

Andra bloggar om: ,

4 responses

  1. Bara å inse, det hänger ihop med namnet. Har en likadan Ester hemma. Vill inte leka men e en dj***l på å blänga. Hmm, ta ingen skit?! Gäller det dom där mumsiga i kisses låda oxå ??

    Zera

  2. Zera – jag tycker inte man ska döpa hundar till Ester om de blir så där tråkiga faktiskt… 😉
    Hmmm… antagligen gäller det all skit… Matte blir skitasur när jag hittar skit ute o ba’ ”Neeeeej!” Fasen, jag blir lite skakis då ju! 🙂

  3. Haha jag sa till Kharma idag; jag tar ingen skit åsså satt jag upp trynet i vädret. Vet Du vad som hände, hon vände upp och ned på mig och sa skyll Dig själv skitunge. Hmm bad idea. Äta bajs är juh jättenyttigt, dom vet inget om näringslära.

Kommentera

