Ryckt

Nu har matte fått för sig nåt nytt… Jag måste gå ordentligt… Läääänge! Förut behövde jag typ bara gå brevid henne pyttekort, men nu är det liksom bara ”Sidan!” heeeela tiden… Skitatrist! Himla jobbigt för huvudet också…

Sen när vi kom ner till Gröna Havet, då kunde jag liksom inte hålla mig så länge. Det liksom bara ryckte i kroppen när matte satte på linan och så bara kutade jag! Som ett skott ba’ *swooooooooooooooooooooosch* Å jäklars vad matte skrek när linan tog slut! 😯 Det gjorde visst ont att sitta fast i andra änden? (Jepp, har en ögla på linan som jag håller i så jag har en säkerhet. Inkallningen funkar inte riktigt. Mycket roligare att kuta runt själv o inte lyssna ett dugg på mig tydligen… 😕 //matte)

Jag vet inte vad det var, kändes inte som Bosse men det hände nåt i min skalle eller kanske i öronen? För jag hörde bara brus och så var det virrvarr i huvudet så det tog typ aslänge innan jag hittade min mat idag. Helt tvärdumt asså…

Självklart var jag tvungen att bada när vi kom hem. 😦 Asså, för rättvisans skull, så tyckte jag att matte också skulle bada så hon blev rätt blöt hon också. Mooooahahahaha!!

0962_2.jpg

0974.jpg
Vaddå?? Jag ser väl inte alls galen ut? 😉

1014.jpg

1023.jpg

Undra hur jag ska få den där trögskallen att hajja att jag måste ut å pinka? Stångas brukar funka… Så. Om ni ursäktar så måste jag gå och stånga matte så jag får gå ut en sväng. 🙂 Puss på er!

Andra bloggar om: , , , , , ,

10 responses

  1. Åh, vilken snygg salivbubbla! Mamma tycker att jag också ska gå fint. Tur för mig att jag vuxit ur mitt skrammelband.. (Jepp, nu är första kedjan avverkad. Han har blitt himla grov! // Matte)

  2. Calle – Tack! Jag har ett sånt dära halvskrammelband… Som går att göra större medans jag växer! 😯 Vem tusan kom på DEN galna idén?!

    Nemo – Ibland så. 🙂 Matte säger att skenet bedrar men jag vet inte vad det betyder… 😉

  3. Snygg bubbla där! 😉

    Vi har också lina på Atlas när vi släpper honom. Dofterna är bra mycket mer intressant än vad vi är just nu! 🙂

    Jag ska skriva ut kritiken på bloggen senare, så håll utkik. Kan tipsa er om att träna på traven! 😉

  4. Jisses grabben, du är ju lika bra som jag att se cool ut på bild!!! Fast jag får öva på bubblorna för det kan jag inte. Mitt dreggel bara rinner. Eller flyger. (Matte: flyger allt som oftast. Hittade dreggel på en tavla idag…)

  5. Strega – Coola va? Ibland får jag till det! 😀

    Doriz – Va?! Gör jag?! Du som ser störtcool ut på bild, jag känner mig hedrad! 😀
    (Haha, samma här! Inte så poppis hos alla däremot… //matte)

  6. Maria – Jaa, och även om det inte är ”Bosse-klass” på hörselproblemen så tar jag det säkra före det osäkra. Det finns ju en hel del människor som inte uppskattar en stor drägglig slyngel…
    Härligt! Väntar med spänning! Har fått tips lite här o var så det gäller visst att hårdträna fram till juli för oss… *pust*

Kommentera

