Buss-igt

Jäääklars vad Rocky Da Höjdhopper är bra på att skälla! Han kan typ hålla på hur länge som helst så jag vart skitagla’ när matte kom å hämtade mig! 😀

Åsså när vi kom på Monstret så tänkte jag att, liksom i förebyggande syfte, rusa fram till Mattemamman, men hallå?! Hon var liksom inte där ens en gång! 😯

Sen kände jag en välbekant doft… Det liksom killade lite i nosen… Mmmmm…. levergodisar! 😀 Men asså… Att jag ska behöva bööööna och beeeee och se söööööt ut?! Tjata lite fick jag göra också…. Söteriet funkade bäst faktiskt 😛

fotobuss.jpg

Andra bloggar om: , , , ,

6 responses

  1. Calle – Visst är de lättcharmade?! Skitabra med såna mattar tycker jag! 😀

    Nemo – Jepp, det ligger i generna säger matte. Jag tror det betyder att jag har det efter mamma å pappa. 🙂

  2. Storsan – Ja, det där drägglet letar sig upp till nosen till å med! 🙂 Tack det samma! Fast du kanske vill ha sån dära choklad istället för levergodis kan jag tro… 😀

    Strega – Jupp! Å då hamnar det på nosen! För alltså, dräggel, det ska finnas ööööverallt på en corso liksom! 😀

Kommentera

