Attackhunden

Eh…? Det är nån som sökt på ”adhd-hund” å hittat hit… Jag har typ fått höra att det är dåligt att vara det… Fast vaddå ”adhd”?
A – som i Aaaaascool
D – tja… typ… Dundercharmig!
H – gissa då? Hund så klart!
D – hmm… D igen… Damcharmör? 😉

Sen är det en annan som sökt på ”10 sätt att charma en kille på”. Haha, det är skitalätt!

1. Bara var dig själv. Det är jag och jag kan charma typ vem som helst. 😉
2. Fixa en cool snusläpp
3. Gör high five
4. Prutta
5. Jaga damm
6. Kolla efter konstiga ljud
7. Vik dig dubbel
8. Gå in i en stolpe
9. Pussattackera
10. Lägg öronen på huvudet

© Lix matteFast det där funkar ju på tvåbentingar också. Men kanske bara om man är corso… eller hund, om man får till snusläppen ordentligt…. Som pappa, han gör en asgrym snusläpp, jag får inte riktigt till den, men jag övar typ varje dag. 🙂

Ingen snusläpp, men när matte var nere och hälsade på pappa (uuuutan mig!!!) då var det snö. Kolla coola va? (Kaaan ju bero på att unge herrn inte ens var påtänkt då? 😉 //matte)

Vet ni vad konstigt? Matte är jättesvårt att få omkull när man attackpussar, men Trebentsfrökens pappa… Plättlätt! Mitt på extraögonen ba’ ”Smaaaaaaaack”. Sen satt han på rumpan… Oups! 🙂

Vet ni en annan grej då? Som inte är ett dugg kul? Bosse gjorde en blixtvisit när Ester skulle gå hem… Så då fastnade Loke i min kind. Just det. Ni läste rätt. MIN kind! Hur fasen gick det till?! Det var ju liksom Bosse som började!! Han kan fara dit pepparn växer! Matte säger att peppar växer typ äääännu längre bort än Långtbortistan så där kan han va tycker jag… Jädras tjockskalle!

Nu ska jag tvinga ut matte så jag får nattpinka… Hon är nämligen skiiiiitatrött så hon vill nog helst bara sova nu… Puss på er!

Andra bloggar om: , , , , ,

2 responses

  1. Mumma – Man lägger överläppen över en ”huggtand” i underkäken så det blir en käck bulle liksom. Snusläpp. 🙂 Imorse fick jag till en dubbel! 😀 Fast det kanske är lättare om man har underbett och stora läppar? Hmmm… en corsogrej kanske. Men du är ju så söt å charmig så du behöver nog ingen sån läpp. 😉
    Ska se om matte kan få en bild på en sån nån gång, fast jag brukar inte göra såna med flit så det kanske blir klurigt… 🙂
    Pusspåre!

Kommentera

