Jätte-hjärtesorg :'(

Min bror finns inte mer… Matte gråter så jag lägger huvudet i hennes knä. Jag kanske inbillar mig men det verkar som det kommer mer tårar då?

Nu får han springa på gröna ängar tillsammans med Tyra Tyrann, Loppan och alla andra fantastiska hundar. Käka märgben tills han inte får plats med fler i magen. Rulla sig i gräset. Rapa högre än nån annan i hela himlen och hoppa studshopp utan att tappa andan.

Han är saknad av många. Min bror. Hjärtesorg. Det går över säger matte, men inte förrän man har gråtit färdigt ordentligt. Så det är väl bra med alla tårar antar jag.

Älskade broren, vi ses på andra sidan!

nitro_0152.jpg

Matte och jag skickar kärlekstunnor o varma kramar till pappa, pappamatten, pappahussen och mänskovalparna och hoppas det gör lite mindre ont i hjärtat när solen går upp imorgon. 

11 responses

  1. Det finns inte ord. Vi känner inte någon utav er egentligen, men när man läser varandras bloggar kommer man så nära inpå ändå. Jag kan bara säga att jag är hemskt ledsen för deras och er skull. Det brinner ett ljus här för honom.

  2. Åååååå…….
    Vi sörjer med er.
    Vi vet hur det känns när smärtan sätter klorna i magen och det knappt går att andas.
    Många långa hårta kramar från oss

  3. Alla – Tack så jättemycket för er omtanke, den värmer. Jag vet precis hur det känns för Nitros familj, chocken, tomheten och den där konstiga känslan man inte kan sätta fingret på riktigt. Jag fick möjligheten att få träffa denna goa hund och umgås med honom så jag förstår deras smärta och känner även deras sorg. Gråter jag också, för världen är en underbar corso fattigare…

  4. *gråter en stund* usch o fy det är så otroligt vidrigt att förlora någon man står nära. *får mig att tänka tillbaka* 😦

    Sen måste jag återigen säga … vilken otroligt vacker bild du har tagit…. nu ser jag inte att skriva längre.

    Pussar o kramar till alla som behöver det.

  5. Sitter och lipar nu framför datorn – och tänker på alla er som drabbats. Det är tungt! Miste min Isack den 19 december och det sitter fortfarande ganska ytligt under skinnet… Stor kram till er alla!

Kommentera

