Ljudligt

Haha! Matte ser jättekul ut! Hon ser nästan ut som jag å låter nästan likadant som när jag sover, fast hon är vaken! 😯 Jag tror det beror på de dära pillrena hon stoppar i sig å den dära toarullen som väser (min astmamedicin alltså… //matte) Det är nästan så jag måste pussa henne varje gång hon gör så, för det låter så kul. Så här Pffffffffffffffffffffffffffff! 😀

Idag har Bosse hoppat på Loke igen… Asså, jag tycker han stör alldeles för mycket för att det ska vara typ tillåtet. Loke gjorde ju typ inget fel alls… Han fick ju bara gå hem före mig å Bosse. Så då blev Bosse sur. Men då kom Kala Trebentsfröken å satte han på plats så det tjongade! Rätt åt han! För när han stack sen så kunde ju jag ligga kvar å mysa lite! 🙂 Bra va?

Sen, när matte äntligen kom å hämtade mig då fick jag en grej till! Värsta bortskämda liksom! Ett nytt tjockt täcke med spöken på! Det ska jag tydligen ha, för jag är så tung nu att jag typ kan få ont i armbågarna om vi ska åka långt… Skiter väl jag i varför, det var mjukt och gott. Tack så mycket matte! (Bilder kommer imorrn, orkar inte gå ut till bilen nu bara för att fota… 🙂 //matte)© vhcfan 2008

När matte stack till sina killar, asså hon har typ massor (såja såja, jag plåtar hockey! Inget annat! 😯 //matte), då hittade jag en skiiiitabra grej! Men den var nog trasig, för den funkade inget vidare… Förrens hon kom hem igen, funkade den helt plötsligt! Skumt…. Men åååååh vad skönt det var!

© vhcfan 2008

Just ja! Matte skulle visa mitt fina koppel också. Det är jättebra å

tjockt säger matte och jag menar, jag kan ju hålla koll på henne fortfarande så då är det väl det… 🙂

Andra bloggar om: , , , , , ,

5 responses

  1. Daffie – Visst är det snyggt?! Men nåt tillhörande halsband fick jag inte tyvärr… Fast jag har många snygga såna också, så det gjorde inget. 🙂
    Men jäklars vad snygg man blir när man har matte i sånt koppel! 😀

    Pusspåre!

  2. Snyyyggt!! Men var är det där du hittat med piggar på?? Såg god ut! Jag har också ett täcke i bilen just för att jag inte ska få ont, men kennelmatten säger att det är en prinsessbädd. Hmm då är ju jag en prinsessa. Ja mattes prinsessa säger hon här bredvid. Min matte har också fått pyspunka för sprejar också i halsen.

  3. Strega – Nä, den smakade inget gott faktiskt. Men när matte klappade mig med den så bara – Mmmmmm… vad skönt! 🙂 Ah! Pyspunka! Är det så det heter? Coolt! Matte säger att man lär sig nåt nytt varje dag, å det var ju så! 😀

    Calle – Eller hur? Den är ju stööörtskön! 😀

Kommentera

