Lärdom

Ska jag berätta vad jag har lärt mig idag? Om man äter filtar, då får man ont i magen… 😕 Asså, det var ju liksom inte meningen! Åsså var det faktiskt Charlie som började! Eller ja, nästan. För det började med att vi kampade lite med filten och sen började han göra små långa mjuka pinnar av den! Värsta smarta tyckte jag, men det var det visst inte… Vart lite svårt att få ut de sen liksom… Hmmm…

Ester tyckte jag var lite ohövlig idag, men asså… Jag är corso, jag tar plats… ibland… Men det är nästan rätt åt’na för asså, hon bara tvärvägrar att leka med mig! 😛

Om matte kommer ihåg så skulle hon visa min nya filt å lite sånt imorrn, men asså, hon är ju (om möjligt) ännu mer virrig än vanligt nu när hon låter ”skräll” å ”pfffft” liksom! 😀

Andra bloggar om: ,

4 responses

  1. Daffie – Visst är de? Matte tycker det är jättebra att Trebentsfröken fotar oss på dagis, själv vill jag mest bara leka o vila. 🙂
    Visst låter det kul! Ba’ Pffffft! *garvar*
    Pusspåre sötnöt!

Kommentera

