Kärleksdag

Shit vet ni!? Igår var det jättemassa folk här å läste! Hela 134 stycken! Wow! Välkomna alla nya och återkommande besökare! 😀

Matte säger att det är Alla Hjärtans Dag idag och då ska man tycka om varandra extra mycket! Hur nu det ska gå till? Alltså, man tycker om nån typ 100% åsså ska man tycka om de äääännu mer, då blir det ju fel i procenten ju… 😕 Eller? Fast matte säger att man kan tycka om nån oändligt och det är massa mer än 100%. Hon är klok hon. 🙂
Så imorse, då charmade jag vår busschaufförska så hon blev alldeles lycklig i hela ansiktet. Och sen hittade jag en godis och då gav jag den till matte (Mmmm, kladdig hallonbåt på byxorna, tack darling… //matte) Åsså vet ni när jag kom till dagis, då var Fröken där!! Hon hade varit hemma och vabbat nästan hela veckan. Matte trodde hon sa att hon varit hemma och valpat… Då skrattade Fröken bara och sa att det räckte med de hon hade redan. Haha! Den här dan är nog nåt extra särskilt om det kan vara så mycket bra på en gång! 😀
Jag har saknat Fröken, kul att hon är tillbaka! 😀

Så eftersom det är Alla Hjärtans Dag idag så ska jag älska er alla oändligt mycket! Fast jag har ju smittats av mattes glömska så jag kommer nog glömma bort att ”bara” älska er så där som vanligt sen. Så i fortsättningen får ni finna er i att var oändligt älskade av charm-corson med fixar-färdigheter. 😉

Massa pussar till er, sötnötter! *smaaaack*

dogballoon.gif

Bilden kommer från Cybergifs.com

Andra bloggar om: , , , ,

10 responses

  1. Massa nospussar till dig med…

    Min mamma badade mig idag, så jag är fortfarande lite sur. Hon sa nåt om att jag luktade sur skurtrasa, jag hade ju hittat jätemysig tång att gnugga mig i jue…

    Fast jag tycker rätt mycket om henne ändå, och lite extra idag då. 🙂

  2. Zera – *pussar* Jag har fortfarande den dära konstiga reflexen när matte säger ”Nej spotta”… Då gör jag liksom det utan att det är meningen liksom… Skitaskumt?

    Calle – *pussar* Isch! Bada! Vad är det med dessa mänskor och bad? 😕
    Ja, man kan liksom inte låta bli att tycka om de ändå fast de hittar på såna dära stollgrejer ibland… 🙂

  3. La famiglia – *pussar tillbaka* Åh vilken tur, för vi älskar er också alla dagar som finns, lika mycket som oändligt massa! 😀

    Strega – Åh! Fick du present!? Värsta lyxigt ju! Puss på dig sötis! 😀

Kommentera

