Mänskovalpar

Vet ni? Jag har ett litet mänskovalpsfan! 😀 Värsta coola va?
För varje morgon, när jag å matte går till Monstret, så träffar vi den dära valpen och hennes mamma. Och hon blir så glad den där lilla så hon bara tjuter när hon ser mig. Matte brukar säga åt mig att ta det lugnt så jag inte skrämmer valpen. Men hallå?! Borde hon inte säga till mänskovalpen också? Jag blir ju alldeles förskräckt ibland! Hon har röstresurser den där lilla… Förresten så är vi nästan likadana så där på morgonen, lilltjejen å jag. För vi har likadana reflexer nästan. Såna är bra.
Jag skulle vilja ha en sån dära mänskovalp, men jag får inte. Matte säger att man inte kan leka med de för de är tydligen vääääldigt ömtåliga. Men om jag är försiktig då? Kan jag inte få en då?! Matte? Du? Schyssta då! *matte skakar på huvudet*
Meeeeen!! Varför inte?! *matte förklarar* Vaddå? Måste man ha en trebenting till det?! *funderar* Ooooh!! Men du!! Skaffa en sån da!! Åsså kan jag få en mänskovalp sen!? *matte suckar* Vaddå ”fullt upp med mig?” Mäh! Tid! Det är människors största problem tydligen… Att det liksom inte finns tillräckligt av det… Skumt…

Jag har typ massor av tid. Det är skitabra! För då kan jag å Loke å alla andra leka aslänge på dagis!

© mattemamman

Ska jag visa en bild som inte är på mig? Å inte på matte heller, men på hennes förra hund. Jag tycker han ser ut som en riktigt skön kille, lite soft och tillbakalutad så där… Å kolla värsta gröna havet!! 😀 Det är mattemamman som tagit bilden

Andra bloggar om: , , , , , ,

4 responses

  1. Jag har en människovalp han är söt och go för det mesta men ibland är han lite besvärlig. Han petar mig i näsan när jag sover, fast matte säger att han inte får. Dom gör inte som man säger dom där människovalparna. Men han säger att man visst inte behöver någon trebening. Om mamman dricker mycket mjölk så får hon en bebis i magen sen ska pappan lägga ägg så mamman och barnet har något att äta! Filosofi enligt Ceasar 5 år.

Kommentera

