Skit-Bosse!

Asså… Jag har försökt fleeera gånger idag, men det funkar verkligen inte! Hur många gånger jag än bonkar Trebentsfröken mellan benen så blir han ingen tvåbenting! Skitaskumt! 😕

Ska jag tala om vad Bosse har gjort idag då?! Han har varit sååååå jobbig! Men fröknarna är skitabra på att jaga bort han! Trist för mig bara att det är jag som får bassning, han sticker ju innan… Han är nog förresten en riktig fegis den där. Som sticker så fort det hettar till lite… Men asså, han har varit på mig flera gånger idag!
Ja’ ba’:
”Määääääähh!!! Lämna mig ifreeeed då!!”
Men lyssnar han? Nä! Jädras skitskalle! 😦
Så jag å Loke (hallå… nu har Bosse börjat hoppa på han också! Eller har han en egen Bosse tro?) har fått sitta och o-bråka asalänge idag.

Fast lite har jag sluppit honom idag… Bosse-busen menar jag. För när jag å Esther var ute med Trebentsfröken och en annan liten fröken, då var jag jätteduktig för jag struntade i en sån där liten trasseltuss som tjöt. 😀

När vi åkte hem sen, jag å matte dårå, så hoppade Bosse på mig igen! Men asså, eller… det kanske var jag… 😕 För det var liksom de andra som började! Det var liksom de dära svarta, ni vet den där lilla och den där stora (å deras hysteriska matte… //matte) Å när de började mopsa sig, jaa… Då gjorde jag också det! Fasen komma här å tro att de är nåt! Jag kan nog skälla jag med! Deras matte ba’ stoppa min matte. Med handen! 😯 Shit! Hon ba’ vifta å ba’ ”Kom inte längre bak nu!”
Matte ba’ ”Närå” och så satte vi oss lite nära fast långt ifrån.
Sen började de dära odjuren…. hrmm.. å skälla igen. På mig!! Hallå, kan ni fatta liksom!? Näe vet ni vad! Så jag skällde tillbaka. Ordentligt! Fast när matte nöp mig i nacken då, så var det inte lika kul längre, så då la jag mig och sov en sväng istället. 🙂

Andra bloggar om: , , , , , ,

3 responses

  1. Den där Bosse verkar vara en pest! Du får nog allt sätta honom på plats!
    Jag hade min systerdotter på besök i helgen. Hon var en liten klen rackare, men det ska nog bli hund av henne med! Ska lära henne alla hyss jag kan. Fast mitt blå plastägg ska hon nog inte få låna….

  2. Han är verkligen skiiiitajobbig! Mmmm, fast han försvinner så snabbt ju! Hinner ju’nte få tag i’n!
    Hehe, så säger de om mig också. Att det ska bli hund av mig också… Trodde jag var det redan… 😕 😉

  3. Pingback: LIIIIIX Haalllååååå HoHoooo « ZERA

Kommentera

