Fel fel fel!

Usch! Matte berättade nåt hemskt för mig imorse… Hon höll nämligen på att få med sig FEL HUND hem igår! 😯
Asså, inget ont om Rocky da Höjdhopper, men asså… Maaaatte….! Kom igen, sååå lika är vi inte. Faktiskt inte ett endaste dugg! Men när matte stod och väntade på mig o Trebentsfröken så blev Rocky typ utskjuten ur en osynlig kanon eller nåt för han *swooooooooooooooooosch* Och om matte hade stått närmare hade hon fått han inplanterad i huvudet typ! Sa hon i alla fall, fast jag trodde inte man kunde plantera grejer på människor… Aja, hon vet väl…

Vet ni vad som hände på Monstret i morse då? Värsta förolämpningen liksom! Okej, jag drägglar lite, okej, jag duschar inte varje dag (vilken rackarns tur!) och jag är väl kanske en aning påträngande ibland påstår matte… Men asså!? En tvåbenting stod hellre än satte sig brevid mig! Hon såg inte ut att va’ skraj heller utan det var mer det där rynket på näsan och ba’ ”Näää jag vill inte sitta där!”

Fast det var rätt bra för då kunde jag bre ut mig lite till… Livet är bra skönt ibland eller hur?

Andra bloggar om: , ,

2 responses

Kommentera

