Kottservering

Asså vicken tur att jag inte är en sån dära liten hund! Då hade jag fått kissa utan att ens behöva lyfta på benet (hmm… kanske inte skulle va så dumt ändå?) Jag menar… Shit! Det stormar ju på den här ön! 😯

Jag har hittat världens bästa ställe om man vill ha stora kottar serverat… Precis mellan vägen och ett vitt hus ute i skogen, nästan precis i den lilla backen… DÄR! Där finns det ett träd som delar ut kottar! Jäääättestora kottar! 😀 Huuuur bra som helst!
wp0027.jpg
Ser ni kotten?! Hur stor å bra som helst!

Sen var det ju så att matte bara skulle åka iväg och köpa mer mat till mig. Mmmm… hon kom hem med en säck som räcker typ en helg (de hade ju inga 15-kilos säckar! Jag fick ta en 3-kilos istället… *suck* //matte) och en massa andra saker. Godis till mig, ett … näe, två nya halsband (värsta strypkedjan men den ska jag typ bara ha när jag ska ställas ut tydligen), ett par kängor till henne, färg till hennes ögon och så nåt sånt dära mjukt godis som inte jag fick äta! (Nä för det var inte godis, det var en sån där ”make up sponge” – varför de inte kan skriva på svenska begriper jag inte… Eh, en sminksvamp? //matte)

Så självklart fick jag ju sitta igen… Bara för att hon köpte nya grejer till mig… Fast jag fick ju godis också, så det var inte så illa. 🙂

6912.jpg

Värsta coola va? 🙂

Imorrn har jag å matte beställt fint väder. Utan regn och blåst. Fast matte tror inte att beställningen gick fram. Tror inte jag heller. Det blåser nog för mycket… Men jag skulle vilja, för det är roligare att leka när det inte regnar. Fast jag kan nöja mig med att gå tillbaka till Kotträdet och leka om det skulle va så att det blåser imorrn igen… 🙂

Andra bloggar om: , , , , ,

2 responses

Kommentera

