Storhetsvansinnesanfall?

Moahahaha! Är jag bäst eller är jag bäst?! Kolla vad jag gör för matte!
Hundan vad klok du är matte!

Jepp, jag gör matte snyggare, smartare, mer framgångsrik och bara såååå mycket bättre! Hon hävdar att hon blev allt det dära innan hon fick mig, men jag tror inte på det. För asså, jag är ju hund! Och det är ju vi hundar som gör tvåbentingarna bättre ju! För mig veterligen så finns det inga andra hundar hemma hos oss. Skulle va han som är död dårå man han räknas ju liksom inte. För han är ju… eh… död. Ju. Då gills det ju inte!

Fast okej då… Alla andra som har tvåbentingar i snören är ju också asabra. Massa tassar upp för oss! 😀

Andra bloggar om: , , , ,

2 responses

Kommentera

