Helgletande

Helg! 😀 Då brukar jag låta matte sova ut, hon behöver det nämligen. Fast idag skrämde jag henne lite, för jag var inte kissnödig när hon kom upp ur koman… Hon kröp omkring på golvet och letade efter våta fläckar bra länge! Men liksom, jag hade ju inte pinkat nånstans! Jäklars vad dåligt samvete hon fick! Skumt… För jag var ju liksom inte nödig, å då var det onödigt att väcka henne ju. Sen gick vi en lååååång promenad, störtskönt! Åsså träffade jag Tilda, så jag snackade med henne en stund. Men asså, när vi höll på å snackade så kom värsta rocksnubben fram till oss. Han hade så lång päls att han typ inte såg nåt så jag tror han morrade i förebyggande syfte typ. Hans husse kom å tog han i örat då, så jag var tyst för annars hade väl matte tagit mig i örat om jag hade sagt nåt oförskämt kan jag tänka…

Egentligen skulle jag å matte ha letat efter saker idag, men vi orkade inte så vi letade efter sånt som andra letat efter och sen hamnat på min blogg. Kolla! Ibland undrar jag hur det går till egentligen, de dära ”sökordstermerna” verkar vara ena riktiga proffs som hittar så bra. Fast ibland undrar jag om de har noskvalster i skallen för det blir liksom väldigt konstigt ibland också… 🙂

”ugglans hundcenter” – Där går jag på dagis ju! 😀
”ursäkta mig lilla” – Brukar jag säga till matte ibland, men hallå eller att hon lyssnar ba’ ”Näää”
boxa hund – Ajje! Nä låt bli med det!
bästa hunddagis – Tjaaaata *pekar uppåt*
cane corso – Sån sort är jag!
cane corso blogg – Den här bland annat
Cane Corso i lägenhet – Funkar alldeles utmärkt, det är de dära mänskorna man måste hålla koll på
charma wordpress – Jag frågade matte om det å hon sa att det nog går om man försöker ordentligt
daffie – Henne känner jag nästan! 😀
hunddagis+skuru – Kolla första söktermen du… 😉
hunden chiwawa – Va? Kan man döpa en hund till det? Tänk om det är en chiwawa då? Chiwawan ‘Chiwawa” liksom…
hur vänjer man sin hund på hunddagis? – Mäh! Det är skitalätt! Om man hittar rätt dagis. 😉
knähund – Mmmm… jag gillar att sitta i mattes knä
leklust – Har jag ju bara när jag inte sover
LILLELIX – JAAA! Skrik inte!! 😉
lillelix – Det var bättre
lix – Ännu bättre, för jag är inte så liten längre ju. Faktiskt hela 64 cm hög, de’ru!
olydig hund – *trallar å tittar upp taket* Vadåååå? Jag?! Nääää… jag har bara hormonproppar i öronen ju!
orminge hunddagis – Felfelfelfelfel!
pitbull/chiwawa – Vilken mysko blandning 😕
Shake it baby – Yeay! Kom igen så svänger vi!
snygg tjej – Nä, kille
snygging – Just det!
toypudel – Mäh! Hur hamnade du här?

Andra bloggar om: , , ,

Kommentera

