Stygging

Ja, alltså, näe, inte jaaag! Men asså… Jag tänker byta bästis! För veeet ni vad Sigge gjorde idag? Han bet mig! I rumpan! Och min rumpa, är MIN rumpa! Basta. Jag gillar typ inte att bli biten där ju…

Inte för att det gjorde så ont (för jag har tydligen inte vuxit i min ”kostym” än säger de) men det är lite speciellt. *funderar*
Som med matte, och hennes bakdel. Liksom, hon säger att den är asfin, men ingen får typ klappa på den ändå. Den är liksom bara till för att tittas på… Å det är samma med min. Jag å matte – nästan lika samma fast rätt olikt ändå om ni hajjar vad jag menar. 🙂

Så jag ska nog byta ut Sigge till en annan bästis. Typ … eh…. Loke! Eller Leia! För den dära Ester hon är fortfarande en Trester typ…. 😀

Fast vet ni vad frööken gjorde idag då?! Hon tvingade mig att sitta still!! 😯 Kan ni fatta?! I flera… jaaa, jättelänge! Haaallå?! Vaddå jobbigt i skallen! Å hela min kropp ba’; ”Oaaaaaahh!!”
Det bara tjöt i hela den! ”Springa leka busa springa leka busa” jaaa, ni vet.
Åsså beklagade jag mig för matte när hon kom. Vet ni vad människan säger?! ”Va’ bra”
Vaddå ”va’ bra”?? Det är väl inte bra heller?! Att sitta still?! Det är ju liksom mot valpnaturlagarna eller nåt! Men jag tror matte å fröken har en sån dära pakt eller nåt. De ska lugna ner mig! Livsfarliga grejer de håller på med de där två… Bäst att passa sig tror jag… (matte bara flinar… )

2 responses

  1. Oh shit! Hoppas bara inte min matte får för sig såna grejer! Jag ska också ställas ut… Fast jag ska stå ute på våren så då är det varmt så det gör inte så mycket… 🙂

Kommentera

