Surtant – da video

Jepp, nu har matte ääääntligen fått det att funka. Men asså… Jäklars vad skraj jag blev! Surisen ba’ – PANG! 😯
Matte säger att det syns bättre i hennes sångburk, för då kan man se surisen liksom smyga sig på, men när det blir upplagt på nätet (asså, jag tycker det ser ut som en tv typ…) så blir det inte lika bra.

Länk till videon på youtube.

Mäh! I alla fall, skit i det, för nu är jag på daaaagis! Och vet ni? Att jag äääälskar det! För nu är det som vanligt igen nästan. Hur bra är inte det? Fast när vi satt på Monstret imorse, då tyckte matte att det luktade skit. Det gjorde det också, fast jag tyckte det luktade rätt gott. Inte riktigt som hundbajs men nästan. Matte ba’ – ”Uuuuääähhh!” och ja’ ba’ – ”Mmmmm intressant” 🙂
Och apropå skit… Lillebror sa att jag spred ut mig över typ en hel fotbollsplan när jag ska göra ”min business” men asså… Hallå? Värsta lilla fotbollsplanen då i så fall, jag sprider ju bara ut mig på typ 4 – 5 meter! 😛

Andra bloggar om: , , , , ,

4 responses

  1. Jag frågade matte men hon sa att det är för kallt för de dära tanterna, de gillar att ha det varmt. *pustar ut* Vilken tur! 😀 Fast på sommarn då? Eh… matte… du? *matte svarar* Phu! De gillar inte ens vår värme på sommarn! Vad skönt! 😀

  2. Matte säger att det skulle hon också vilja ibland. Fast jag tycker hon gör så lite ibland också… Fast säg inte att jag har sagt det… 😉

    God fortsättning till er också önskar vi! Och hoppas 2008 blir alldeles glimmrande underbart! 😀

Kommentera

