Surtant!

Asså, matte jobbade ju idag igen (gööör hon inget annat eller??) så då var jag o Lillebror hemma hos honom å softade hela dan. Asaskönt! 😀 Bus o mys i en go mix…

Men sen när matte kom så hade hon rätt dåliga nyheter… Hon hade nämligen lovat mig att hon skulle spela in en av ”roketilerna” när han spelar musik (krokodilhannen brukar gnida nosen mot glaset och ”spela” en liten serenad för mig innan besökarna kommer //matte) men det gick visst inte. För hans tjej är typ gravid så hon är skiiiiitasur på typ allt! Så hon bara kom å förstörde! Jag svär! Får jag tag i den dära tanten så ska jag sätta henne på plats! Man skrämmer inte min matte när inte jag är där! Basta! *ler*

Så då får jag väl visa den videon istället då. 😛

(Det får bli imorgon i så fall, youtube verkar vara segt just nu… Laddar saaaaakta… //matte)

Kommentera

